BUSINESS VIP KUP

 

BABIĆU DVOSTRUKA POBJEDA

 

U Mađarskoj, na Hungaroringu startala treća sezona Business VIP Kupa u organizaciji AKK Zanatlija

Nežić,Babić i Drljević na pobjedničkom postolju (foto Fb BVK)

 

                     Zagrebački Auto karting klub Zanatlija prije tri godine začeo je novo kup natjecanje s jednoobraznim automobilima „Seat Ibiza Cupra 1.8 Tsi“. Business VIP Kup svojevrsna je aktivnost promicanja globalne FIA akcije sigurnosti u prometu  „Make Roads Safe“, a okuplja dijelom nekadašnje automobilističke asove, a dijelom adrenalinom brzina „zaražene“ poslovne ljude bliske automobilističkom sportu.

Prve se godine vozilo u više disciplina, a pobjedu je odnio nekadašnji reli as i višestruki prvak Zagrepčanin Goran Popović (AKK Zanatlija), da bi u drugoj godini, sezoni voženoj isključivo na kružnim stazama, pobjedu ostvario jedan od najtrofejnijih hrvatskih automobilista Dubrovčanin Niko Pulić (AK Dubrovnik racing).

Ovogodišnja sezona, treća u nizu, zamišljena je kao kombinacija nekoliko disciplina, tako da se uz bazne kružne utrke u kaledaru našlo i jedno brdo i jedan rally.

Krajem travnja, Kup je startao kružnom utrkom i gostovanjem na F1 stazi Hungaroring, nastavlja se sredinom svibnja na brdskoj stazi Skradin, dok je početak lipnja rezerviran za nastup u Metropoli, na kultnom 44.Ina Delta rallyu. Naravno, tada će se voziti tek jedan manji dio, pretpostavka onaj prvog dana i pred očekivano velikim brojem ljubitelja brzina istočno od ZV-a. Poslastica sezone zasigurno će biti nastup u okviru domaće FIA CEZ kružne  utrke na Automotodromu Grobnik što je predviđen 4. i 5.kolovoza. Prvih dana rujna slijedi još jedno gostovanje izvan granica, ovog puta u susjednoj Srbiji, u Beogradu, a u kalendaru ima mjesta za još jedan grobnički krug na jesen.

KARLO BABIĆ (AKK Zanatlija) snimio M.Krpan

Većina sudionika ovogodišnjeg izdanja Business VIP Kupa bili su među prvim automobilistima koji su, samo tjedan dana po polaganju novog asfaltnog sloja, isprobali novu podlogu jedine hrvatske i u svijetu priznate staze na Grobničkom polju. Prvi prolasci novim asfaltom naznačili su odličnu kvalitetu obavljenog posla, pokazalo se da gume ostaju kao nove, da se ostvaruju neznatno brža vremena. Ipak, sve je to bilo neslužbeno, a ono pravo vidjet će se u kolovozu.

Ipak, ti prvi kilometri novim grobničkim asfaltom kao da su najavili što će se događati na prvim bodovnim nastupima u Mađarskoj. Već je tada Riječanin, u redovima zagrebačke Zanatlije, Karlo Babić  izvezao najbolja vremena. Desetak dana kasnije u Budimpešti je dva puta slavio. U prvoj utrci pobijedio je ispred Opatijca Rajmonda Terčića (AKK Zanatlija), dok je treći bio iskusni i višestruki automobilistički prvak Buzećanin Valter Nežić (AK Buzet Autosport). U drugoj utrci Babić nije dozvolio iznenađenje, a na postolju ponovo mu se pridružio Valter Nežić, ovog puta na drugom mjestu. Treći je bio prošle sezone najuspješniji „mladi“ (ispod 40 godina) vozač BVK Matuljac Radisav Drljević (AKK Zanatlija).

U prvim nastupima i gostovanju u Mađarskoj u sklopu značajne međunarodne kružne auto utrke nastupilo je deset „vipovaca“, a na brdu Skradin predviđa se nastup njih 17, gotovo puni vozi park Kupa, koji je prepoznat na hrvatskim, ali očito i inozemnim stazama, a jedan je od segmenata djelovanja Hrvatskog auto i karting saveza