Tomislav i Hrvoje Šepić(Foto: Mia Žudić)

Tomislav i Hrvoje Šepić(Foto: Mia Žudić)

Još jedan slučaj završio pod tepihom krovne nam organizacije. Još jedna sramota organizatora i HAKS-a i još jedan dokaz koliko organizatori i savez brinu o vozačima. Podsjećamo, na zadnjem rallyu ove sezone u Poreču posada Tomislav Šepić-Hrvoje Šepić izletila je sa staze samo 200 m prije cilja brzinskog ispita Žonti. Prilikom izlijetanja Tomislavu je pukao kralježak i 2 puta je radio vezom tražena hitna pomoć. No brzinac nije prekinut kao što je to uobičajeno, a organizator je tek nakon prolaska zadnjeg vozila poslao hitnu pomoć iako su imali informaciju da u brzincu ima ozlijeđenih. Za to vrijeme Tomislav je “umirao” od bolova i nije mogao izaći iz automobila koji je bio u zoni izlijetanja.

Hrvoje Šepić (c/p forum racing.hr):
Nakon izljetanja na zavoju je stajao redar, koji je odmah pitao dali treba hitna, na što sam mu ja ptvrdio da treba i on je otrčao da cilja koji je udaljen cca 200 m, gdje je rekao sucu da smo izletjeli i da trebamo hitnu, nakon čega mu je sudac potvrdio da je prenio obavijest preko radio veze! U međuvremenu sam pokazao obavijest SOS Klavdiji Senici i Karlu Rumpleru, držao sam je SOS u rukama uz rub ceste. Niti jedna posada nije stala! Nakon čekanja u uvjerenju da je barem neko od te 2 posade, ako već nisu stale barem rekle na upisu da trebamo hitnu, i znajući da je sa cilja radio vezom javljeno, čekmo prekid brzinca i dolazak hitne, ali na opce čuđenje svih nas prisutnih, auti prolaze i prolaze, ja ih ne zaustavljam jer ne mogu pomoći niti meni niti Tomislavu koji je sjedio u autu da se ne mice zbog bolova i to u zoni izljetanja.Nnakon nekog vremena od izljetanja došao je i drugi redar sa zavoja prije, kojeg osobno znam i njega molim ako koga zna na startu da zovu hitnu. Nazvao je i nakon razgovora mi kaže da je pričao sa voditeljem brzinca i o svemu ga obavijestio. Ali i nakon toga vozila prolaze i prolaze sve dok nije prošao zadnji auto, i nakon nekih 10 min od njega napokon i hitna koja izvlaci brata iz auta i vozi ga u Rijeku u bolnicu, gdje je ustanovljeno puknuće kralješka. Ja sam čekao šlep još cca 45 min do sat vremena sam, a u međuvremenu je cesta već bila otvorena za javni promet. Šlep je došao sa brzinca Šterna jer navodno, po priči vozača Šlepa nije ni bilo na Žontima jer nije se ni pojavio ujutro! Jedan mali detalj, da su barem zaljepili broj direktora na roll bar kao što moraju, bilo bi sve puno lakše jer bih mogao osobno nazvat direktora rallya i pitat dali misle poslat hitnu ili ne! Jedina pozitivna stvar je to što je direktor drugi dan nazvao Tomislava,  ispričao mu se i pitao za zdravlje. Veliko Hvala Lani, Tomislavu, Sanjinu i Mateu na pomoći cijelo vrijeme dok smo bili na mjestu nesreće.”

Na snimci sa lica mjesta se vidi kako suvozač Hrvoje drži SOS znak, no niti Klavdija Senica niti Karl Rumpler nisu stali iako su to bili dužni napraviti i pomoći ozlijeđenima. Zbog čega nisu stali i time vjerojatno prekinuli brzinski ispit? Ak Rijeka je zatražio službeno očitovanje od odbora za autošportove HAKS-a o slučaju Šepić. Dan danas nikakav odgovor, nikakvo obrazloženje nije stiglo od HAKS-a niti organizatora AMK Skok Racinga.

Po našem skromnom mišljenju ovo nije samo velika sramota i propust organizatora nego je u pitanje doveden nečiji život. Srećom Tomislav nije zadobio nikakve trajne ozljede i dobro se oporavlja, no postavlja se pitanje da li organizator uopće razmišlja o sigurnosti natjecatelja?

Zar sigurnost natjecatelja uopće mora biti upitna??

Snimka izlijetanje posade Šepić-Šepić