Dražen Ćurić na Gyulai Várfürdő Cupa

Hrvatska rally raid posada odustala zbog kvara na svom Mitsubishi Pajeru (foto:www.dakar-team.com)

Dražen Ćurić i njegov novi suvozač Sebastien Delaunay odustali su na samom početku Rally Raid utrke Gyulai Várfürdő Kupa u Mađarskoj, na koju su se uputili kako bi se bi uigrali za nadolazeći Dakar iduće godine, ali i u potpunosti stopili s automobilom koji je kompletno repariran. Na žalost, već na prvim kilometrima utrke Mitshubishi je otkazao poslušnost.

– Odustali smo zbog kvara na motoru već nakon osam prijeđenih kilometara. Nikad u životu nisam odustao tako brzo nakon starta. Sve je počelo dobro, krenuli smo u brzinac dosta agresivno i sve je izgledalo super do petog kilometra kad nam se auto nakon jednog skoka ugasio!? Seb, kako zovem novog suvozača,iskočio je iz auta malo protresao sigurnosne prekidače za isključivanje struje na haubi i struja se vratila. Problematičan je bio lijevi prekidač koji je prekidao struju. Krenuli smo dalje ali smo opet ostali bez struje nakon par stotina metara, Seb opet skače van trese prekidač, dobivamo struju i krećemo dalje. Nakon otprilike kilometar prijeđenog puta ista situacija, a to nam se dogodilo još jednom. Nakon toga se Seb više niti ne pokušava zavezati jer nastavljam voziti puno lakše da se prekidač što manje trese. U toj sporoj vožnji vidim da nam se temperatura ulja u motoru podigla na 126 stupnjeva, palim dodatni ventilator na hladnjaku za ulje,a temperatura ulja se i dalje diže na opasnih 136 stupnjeva. Tada gasim motor i stajemo sa strane. Nakon što smo provjerili sve što nam je palo na pamet što bi mogao biti razlog visokoj temperaturi ulja u motoru, koja se u međuvremenu spustila na 120 stupnjeva, palim motor koji anlaser jedva okreće. Iz desne glave motora dolaze čudni zvukovi i tada odustajem od daljnjeg paljenja i odlučujem da je utrka gotova. Nakon što je brzinac završio, Siki dolazi po nas sa Toyotom i šlepa nas do asistence. Tamo palimo motor koji skroz čudno radi i Frank Papp (čovjek koji je složio motor i pripremao Miceka za Dakar) odmah sve gasi i kaže da je utrka za nas gotova. Da je bilo moguće otkloniti kvar mogli bi uz penaltizaciju startati slijedeći dan. Na žalost ništa se nije dalo uraditi pa smo bili prisiljeni vratiti startni karton. Sada nam predstoji sanirati što je prije moguće nastalu štetu, kako bi mogli nastupiti početkom devetog mjeseca na sedmodnevnoj utrci u Bugarskoj. 1600 km brzinaca bit će nam  dobro “uigravanje”, opisao je na chatu službene stranice Dakar teama Dražen Ćurić.

Utrka u Mađarskoj okupila je četrdesetak posada, konfiguracija terena je kombinacija zemlje i pijeska, dok su zbog ravničarskog dijela brzine na pojedinim dionicama jako velike.

Izvor: www.dakar-team.com