Drugo izdanje rallya Kumrovec vozit će se u subotu 31. ožujka itinererom dugačkim 98,84 km, od čega će 41,28 km biti brzinski ispiti. Prijavljeno je 46 posada iz 5 zemalja (Hrvatska, Austrija, Slovenija, Mađarska, Bosna i Hercegovina). Prije početka „kraljice“ automobilizma, pitali smo nekoliko posada s kojim novostima ulaze u novu sezonu, što očekuju od prvog rallya te koga vide kao najvećeg konkurenta.

Juraj Šebalj / Toni Klinc (AKK Sveta Nedjelja)

Šebalj - Klinc

Lani su mi nedostajale dvije sekunde za slavlje u Kumrovcu. Jedan je brzinski ispit isti kao i prošle godine. To je prilično zahtjevan, jedan od najkompliciranijih u mojoj čitavoj karijeri. Vidio sam po kartama da ni drugi brzinac nije baš jednostavan, tako da će za nas ovaj rally biti izuzetno zahtjevan. Najveći konkurent bit će mi Mađar Janosz Szilagy. Bit će tu još brzih vozača poput Peljhana, Lončarića, Žakelja i Pulića, ali jedina prava konkurencija bit će mi Szilagyi i mislim da će publika uživati u našim dvobojima.

Viliam Prodan / Zdravko Draženović (AK Buzet autosport/AK Opatija motorsport)

Viliam Prodan

Viliam Prodan

U novu sezonu ulazim s potpuno novim automobilom i novim suvozačem. Bojana Krotu koji će ovu sezonu nastupati u kružnim utrkama zamijenio je Zdravko Draženović a nastupat ćemo u Citroenu C2 R2 MAX. Jučer smo odradili testiranja u Sloveniji i prezadovoljni smo kako se automobil ponaša, stoga u Kumrovec odlazimo prvenstveno odvesti  prvu zajedničku utrku i pokušati se dobro uklopiti. Rezultat nije primaran, no svakako ćemo se potruditi postići što više. Rally je prilično zahtjevan i biti će vrlo zanimljiva utrka, a o konkurenciji ću moći govoriti tek nakon prvih brzinaca.

Marko Đurković  / Lorena Nosić (AK Stubaki)

Đurković - Nosić

Teško je išta prognozirati prije početka sezone, ima nekih novih lica, stari su sigurno radili na automobilima tako da očekujemo zanimljivu sezonu, pogotovo s novo oformljenim klasama. Jedino mi je žao sto nedostaju  neka poznata lica koja smo navikli gledati prošlih sezona u ”maloj” klasi kao npr. Bahorići, Vojvodići, Labaš…mislim da bi s njima i vozačima koji voze ovu sezonu, a zbog novo formiranih klasa, prvenstvo bilo puno zanimljivije. Što se konkurencije u Kumrovcu tiče, ne mogu nikoga trenutno izdvojiti , pitanje je koliko će slovenskih posada voziti cijelu sezonu, no definitivno će biti zanimljivo jer će nas biti puno više nego zadnjih sezona. Samim time klasa će biti konkurentnija. Nama je bitno da se koncentriramo na sebe i naše nastupe, a koliko dobro ćemo se sami pripremiti, o tome će najviše ovisiti naši rezultati. U sezonu ulazimo s novim grafikama na automobilu.

Dario Šamec / Goran Šams (AK Zagorje-Oroslavje/AK Stubaki)

Dario Šamec / Goran Šams (AK Zagorje-Oroslavje/AK Stubaki)

Šamec - Šams

Naša najveća novost je presloženo vozilo iz kupa S u grupu A, budući da sus e klase preustrojile. Morali smo kupiti svu homologiranu opremu, PP sustav i još nekoliko sitnica da zadovoljimo pravilnik. Budući da smo išli u klasu 3 (N3, R2, A6) s autom slabijim od konkurencije minimalno 40 konja, za početak smo nabavili šperu, jako kratki mjenjač i nove gume, a kroz iduće tri sezone, polako ali sigurno idemo od serijskog automobila prema pravoj grupi A.

Ne očekujemo puno za prvi rally i ne zamaramo se uopće s rezultatom. Plan za cijelu sezonu je da se vozimo koliko ide, bez kalkulacija uz maksimalan užitak. Inače, rally Kumrovec se još lani pokazao kao jedan od ljepših natjecanja u Hrvatskoj. Drago mi je da je doživio i drugo izdanje i svakako se nadam da će se nastaviti tradicija. Organizatori su već ove godine pokazali kako treba raditi na marketingu kako bi privukli gledatelje i medije. Velike pohvale na tome, jedva čekamo vikend.

Branko Jermić/Dražen Kappler-Stare – AK AD-Astra/GTM Kastav rally team

Branko Jermić/Dražen Kappler-Stare - AK AD-Astra/GTM Kastav rally team

Jermić - Kappler

Ovu sezonu vozimo za “novi” klub AK AD-Astra, a i za novoosnovani tim “GTM Kastav rally team” čiji je voditelj Igor Gauš. Automobil je isti kao prošle sezone – Škoda Fabia 1,9 TDi RS. Nažalost, nismo ništa unaprjeđivali radi financija, ali mislim da ćemo sigurno biti dosta brzi. Rally Kumrovec je, iako kratak, vrlo zahtjevan rally. Brzinac “Kumrovec“ smo vozili i prošle godine i moram reći da je tehnički vrlo zahtjevan, a za brzinac “Zagroska sela” organizatori kažu da je jako sličan (još ga nismo prošli), znači zaključak je da se treba dobro pripremiti i zapiske brzinaca (radare) napraviti što kvalitetnije i preciznije. Što se tiče rezultata očekujemo borbu za vrh klase, ali prerano je davati bilo kakvu prognozu. Što se tiče konkurencije, ove godine, iako su se generalno klase u PH promijenile, u našoj klasi nije bilo nekih velikih promjena. Svakako mi je drago pozdraviti dolazak u našu klasu mog prijatelja Reno Turka, koji će, kao i uvijek, biti jako brz. Povratnik u rally vode je i Dejan Dimitrijević, također vrlo brz. Od “standarnih” vozača tu je Sertić i Mateša. Dakle, u klasi nas nema puno, ali mislim da sve posade mogu vrlo lako biti i pobjednici.

Tomas Hrvatin / Damir Kuzmić – (AK MRC Sport/AK Opatija motorsport)

Tomas Hrvatin i Damir Kuzmić (AK MRC Sport)

Hrvatin - Kuzmić

U novu sezonu ulazimo u novim bojama i revidiranim automobilom. Nakon uspješne prošle sezone u novu ulazimo s velikim optimizmom, i to s nastupima od samog početka prvenstva. Veseli pogled na listu prijava za Rally Kumrovec i brojnost naše klase 3. Mišljenja smo da se u klasi ističe posada Prodan-Draženović ali i Stanić-Glad, Kodelja-Bužić, Mihelić s nivim suvozačem, sigurni smo, biti će vrlo brzi. U svakom slučaju, bit će zanimljivo. Gledateljima želimo da uživaju kraj staze a posadama puno sreće i što bolji rezultat na cilju!

Manuel Kodelja / Vedran Bužić (AK Buzet autosport)

Manuel Kodelja / Vedran Bužić (AK Buzet autosport)

Kodelja - Bužić

U Kumrovec krećemo bez puno riskiranja, jednostavno da vidimo gdje se nalazimo u cijeloj priči. Konkurencija je zaista sjajna, bit će zasigurno puno iznenađenja i ne mogu ništa prognozirati. U svakom slučaju, bit će napeto. Kod nas nema puno novosti osim lagane dorade automobila, nadam se da ćemo tijekom ove rally sezone još raditi na usavršavanju te da će i rezultati, uz mnogo sreće, biti vidljivi na kraju sezone.