hrvatin_alpiorientali_1

Još jedna utrka Mitropa Rally Cupa je iza nas. Mjesto radnje je Cividale del Friuli i poznata talijanska utrka “Rally Alpi Orientali” koja je našoj posadi Hrvatin/Kuzmić zadala dosta problema. No nisu se predali i završili su svoje 6. natjecanje Mitropa Rally Cup-a . Prenosimo vam njihove dojmove:

Definitivno rally sa dušom! Već na ceremonijalnom startu primjećujemo da naša naljepnica sa pozivom na posjetu našoj Opatiji ovdje nailazi na veliki broj poklonika našeg mora, a nije nedostajalo i ljubitelja piste na Grobniku. Odlazimo prema SS1. Startamo i isprva dosta dobro idemo a nakon cca 5 km ŠOK!!.  Auto se gasi, Tomas brzinski diže haubu, gleda i traži mogući kvar. Problem sličan kao na Saturnusu, mjenjamo osigurače, auto i dalje ne pali. Kada smo već mislili da je sve gotovo nakon 5 km prvoga brzinca, Tomas reže kabele lambda sonde, mijenja zadnji osigurač i auto pali. Ne znamo koliko kasnimo, pola brzinca smo se vezivali i uspijevamo proći kroz cilj. Vrijeme katastrofa, 13 minuta iza naših iz klase, 10 min iza auta ispred nas. Kasnimo i na VK na sljedećem brzincu tako da se zaostatak za klasom penje na 14 minuta. Vozimo SS2, idemo 150% sigurno i bez najmanjeg rizika. Odlazimo u servis i gledamo vrijeme koje uopće nije bilo loše, dapače vrlo smo brzi i u rangu nekih posada koje su u Sloveniji bile brže od nas. S obzirom na rezultatsku katstrofu, odlučujemo nastavit za trening i gušt. Cilj postaje ciljna rampa i svaki rezultatski imperativ potpuno nestaje. Dan završavamo 1. vremenom u klasi na kratkom gradskom brzincu u Udinama i iza nas u ukupnom poretku ostaju neka poznata imena u puno boljim autima. Počinjemo biti svjesni štete sa 1. brzinca ali šta je tu je, promjenit to više ne možemo.

U subotu krećemo na brzince osokoljeni dobrim vremenima od petka. Prvi vozimo odlično, tu smo sa legendom Komelom i Premrlom, mi prezadovoljni. Krećemo na drugi i vozimo u dosta visokom ritmu. Na svakom drugom zavoju je nekakav auto odustalih posada. I u jednom desnom zavoju haklamo gdje očito nismo smjeli, bušimo gumu. Cesta ide uzbrdo gdje nismo u mogućnosti mjenjat, nastavljamo moleći da ravnica dođe što prije. A ravnice ni za ljek, penjemo se i penjemo a uzbrdica koda nikad neće prestat. Napokon stajemo, mjenjamo i idemo prema cilju. Na upisu vidimo da je dosta posada bušilo a kasnije u servisu zaključujemo da je njih većina bušila na istom mjestu gdje i mi. Olakšanje, s obzirom da smo prvo mislili da je greška naša kod popisivanja jer u radaru nije bilo bilješeke u tom zavoju da ne haklamo. Vrijeme?? Još veća katastrofa i sada se zaostatak penje na gotovo 20 minuta za našom klasom. Sljedeći krug popravljamo vremena i počinjemo raditi vremena oko 25. u ukupnom poretku, djelomično i zbog velikog broja odustajanja. Doživjeli smo na Triviu da u kilometar kraj ceste stoje 3 207-ice S2000 a to dovoljno govori o velikom naporu za posade i za vozila. Još je jedan krug pred nama, 2 brzinca, cca 40 km. Vozimo se z guštom, uživamo a Tomas i ručna na Masarolisu su najbolji prijatelji. Uspješno savladavamo zadnja 2 brzinca i ostvarujemo svoj cilj. Nakon kratkog servisa, odlazimo na cilj u centar. Čekamo dosta vremena i nakon gotovo 2 sata penjemo se na ciljnu rampu legendarnog Alpi Orientali. Presretni nakon svih problema. Na kraju, na naše iznenađenje čak osvajamo i pehar za 2. mjesto u klasi N3. Doduše, završili smo kao 2. od dvoje s obzirom da su ostali natjecatelji iz klase odustali. Ali za nas su ti pehari, osim predivnih poklona za naše klince i nagrada za neodustajanje i borbu do kraja kada bi mnogi, znajući da nemogu stići ni ovoga ispred sebe vjerojatno podigli bijelu zastavu i odustali. Ali mi nismo,borili smo se do kraja i neka to bude nagrada za trud. Nakon Ausrije, pehar iz još jedne države.

Završetak ovog rally-a bi posvetili i našem prijatelju Arisu Staniću, koji više nije među nama a Alpi mu je bio najdraži rally. Na kraju svega, iz Italije se vraćamo zadovoljni.

Unatoč problemima, završili smo još jedno veliko natjecanje, još jedan legendarni rally. Da sreća prati hrabre i uporne pokazalo se i u bodovanju za MRC gdje smo na kraju osvojili 8. mjesto u ukupnom redosljedu i 6. među vozilima sa 2 pogona što nas i dalje ostavlja u tjesnoj borbi za podij na kraju sezone. Trenutno zauzimamo 7. mjesto ukupno i 3. među vozilima sa 2 pogona, gdje nam 2.-plasirani Zrinski bježi 1 bod dok ispred Zanona imamo 12 bodova prednosti.

Velika hvala našem klubu Opatija motorsportu i našim sponzorima: Puž Auto, Experience, Automatic servis, IP Studio, Stomatološka ordinacija Sorriso, Tecno Auto, Oštarija Štacion, Caffe bar Tin, Rally-Shop Si,Levis color,Liburnija.net,AutoIQ Magazin. 

Za kraj, čestitke našim kolegama iz kluba Vilijamu Prodanu I Zdravku Draženoviću. Odvozili su strašnu utrku,držali se sa ozbiljnim veličinama talijanskoga rally-a i njihov krajnji rezultat bi još bio bolji da nisu haklali gdje i mi. Dečki, svaka čast, bit u top 10 na jednom rally za CIR govori da postajete prva liga.Čestitke i kapa do poda!!!

Slijedi Croatia Rally. Vožnja po domaćim stazama nam već polako nedostaje i veselimo se borbama i druženju sa starom ekipom. Trenutno smo još u fazi pregovora,a vezano uz jedno iznenađenje na CR-u, novosti slijede uskoro….

Pozdrav od Rally posade Hrvatin – Kuzmić

 

hrvatin_alpiorientali_2