Najbrži u nedjelju  - Vivoda, Đajić i Čičko

Najbrži u nedjelju – Vivoda, Đajić i Čičko

 

Dubrovački automobilist Mladen Đajić (AK Ragusa Racing, Zastava 850) pobjednik je obje  utrke prvenstva  Hrvatske u autoslalomu i kronometar vožnjama koje su se pod imenom “Nagrada Ragusa Racinga” održale prethodnog vikenda u Banićima kraj Slanog. Organizator ovih sada već tradicionalnih natjecanja – jubilarna 10. utrka autoslaloma i 3. kronometra bio je AK Ragusa Racing, a vozilo se na trkalištu industrijske zone Banići. Sunčano i toplo vrijeme poslužilo je organizatora i natjecatelje prvoga dana natjecanja u autoslalomu dok je nedjelja donijela nešto hladnije i podnošljivije ali ipak suhe uvijete za kronometar natjecanje. Iako je nastup na kronometru najavljivalo blizu 50 natjecatelja, oba dana ih je nastupilo svega tridesetak.

IMG-20151002-WA0009

Prema naslovu državnog prvaka serijske grupe- Marko Mirosavljević /SAK Samobor/

 

AUTOSLALOM

Borba za ukupni poredak u autoslalomu vodila se od drugog do šestog mjesta jer je Mladen Đajić već na treningu dao do znanja da mu se niko neće približiti na domaćem terenu. Jedini koji bi imao realnih mogućnosti za to – zbog konfiguracije staze i karakteristika automobila (čitaj motora) bio je Vjekoslav Čičko (AK INA Delta, Fiat Cinquecento) kojem staza u Banićima očito “nije sjela na prvu” te se njegov subotnji nastup sveo tek na trening za nedjeljni kronometar.

IMG-20151002-WA0021

U lovu na “generalku” autoslaloma – Goran Laušin /SAK Samobor

 

Najozbiljniji kandidati za naslov prvaka u ukupnom poretku autoslaloma na kraju sezone – Zagrepčani Goran Laušin (SAK Samobor) i Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj), obojica u ljutim Renault Sport “pilama” u Banićima su osjetili “ugriz škorpiona” Nenada Damarije (AK Pula Rovinj, Autobianchi A112) koji se plasirao na drugo mjesto ukupnog poretka iza Đajića. Goran se tako morao zadovoljiti trećim, dok je Hrvoja čunj u trećoj vožnji stajao pada na peto mjesto. Četvrti je ostao “domaćin” Deni Kmetović (AK Župa Dubrovačka, Zastava Yugo 1.6). Spomenuti poredak unio je malo nereda u bodove pred zadnje natjecanje, a sve će se riješavati krajem ovog mjeseca na kartodromu u Španskom.

IMG-20151002-WA0005

5. u Banićima, još uvijek na vrhu ukupnog poretka- Hrvoje Belinić / AK Pula-Rovinj/

 

 

U najmanjoj serijskoj klasi 1 (do 1200ccm) slavio je Igor Bogović(AK Buzet autosport, Peugeot 106) ispred Aljoše Kinkele (AK Opatija, Zastava 850) i Damira Mustafića (AKK Rogoznica, Zastava Yugo 1.1).

Na najvišu stepenicu pobjedničkog postolja klase 2 (1200-1600ccm) popeo se Dario Mučnjak (SAK Samobor, Citroen AX Gti 1.4). Drugi je bio Antun Laušin (SAK Samobor, Honda Civic 1.6) a treći Ante Bartulin (AK Oneum, Toyota Starlet 1.3).

Marko Mirosavljević (SAK Samobor , Renault Clio Sport) sa osmoga mjesta ukupnog poretka i prvog u grupi I serijskih automobila uvjerljivo je u klasi 3 iza leđa ostavio Nikolu i Jelicu Vrlazić (oba AK INA Delta, Peugeot 306) na drugom odnosno trećem jestu.

Postolje grupe “serijskih” automobila potpuno je pripalo SAK Samoboru -drugi  je bio je Dario Mučnjak a treći Antun Laušin.

Grupu sprint automobila uzeo je već spomenuti Nenad Damarija ispred Gorana Laušina na drugom i klupskog kolege Hrvoja Belinića na trećem mjestu. Neno je slavio i u klasi 4 ispred Ive Damarije (AK Pula-Rovinj).

12045598_777616862360356_2114761384542466046_o

Deni Kmetović /AK Župa Dubrovačka/

 

U klasi 5. najbrži je bio Ante Barić (AK RTZ, Zastava 128 1.6) ispred Natanaela Petrova (AK RTZ, Zastava 101 1.6) i Nikole Lubure (AK Župa Dubrovačka, Citroen Saxo 1.6).  Klasa 6 pripala je Goranu Laušinu na prvom i Hrvoju Beliniću na drugom mjestu. Bio je tu još jedan Citroen-Ford team ali uz nadljuske napore nije dogurao do kraja natjecanja.

Klasu 7. uzeo je Jug Hrvatske predvođen Mladenom Đajićem. Drugi je bio Deni Kmetović, a treći Maro Barović (AK Župa Dubrovačka, Zastava 850) sa još jednim moto-fićekom.

U konkurenciji juniora slavio je Tonči Stahor (AK Dubrovnik Racing, VW Polo 1.4 16V) ispred Romana Radića (AK Dubrovnik Racing, Peugeot 1.6). Na treće mjesto se plasirao Đuro Žmirak (AK Ragusa Racing, Zastava Yugo 1.6)

Klupski su se izdvojili vozači SAK Samobora koji na na posljednje natjecanje odlaze kao najizgledniji za “nove-stare” ekipne prvake u ovoj disciplini. Na drugo mjesto plasirali su se AK Pula-Rovinj čija je druga pozicija u prvenstvu također poprilično izgledna. Treće mjesto uzeli su domaćini AK Ragusa Racing.

IMG-20151002-WA0003

Poredak klubova na autoslalomu- 1.SAK Samobor, 2.AK Pula-Rovinj, 3.AK Ragusa Racing

 

KRONOMETAR

Drugog dana natjecanja predviđao se znatno veći broj natjecatelja (48 imena na listi prijava) pa samim time i veća borba za sam vrh poretka. Vjekoslav Čičko je proradio i uključio se u borbu za “generalku” ali se na kraju dana morao zadovoljiti sa drugim mjestom iza neprikosnovenog Mladena Đajića. Iznenađujuće, prava borba se do kraja vodila za treće mjesto koje je osvojio još uvijek vodeći u ukupnom poretku Patrik Vivoda (AK Buzet Autosport, Citroen AX). Na četvrtom mjestu sa nepunih pola sekunde zaostatka za Vivodom ostao je Nenad Damarija. Mnogobrojnoj publici koja se u popodnevnim satima okupila uz stazu najdraži su bili nastupi domaćih aduta od kojih valja izdvojiti Maria Barovića  koji je nastup završio na visokom petom mjestu ukupnog poretka i Denija Kmetovića koji je nažalost svoj nedjeljni nastup okončao odustajanjem u posljednjoj vožnji.

20150926_145217

Konkurentan i u subotu i nedjelju – Nenad Damarija/AK Pula-Rovinj

 

U  klasi 1 slavio je Igor Bogović.

Najbrži u klasi 2 bio je Danijel Grubiša (AK Istra Racing Team, Peugeot 106 Rally 1.6) ispred Ante Bartulina (AK Oneum, Toyota Starlet 1.3) na drugom i Maria Giljanovića (AKK Rogoznica, Honda Civic) na trećem mjestu.

Klasa 3 pripala je Boži Prniću (AK Pelješac Racing, Peugeot 206 S16 2.0). Drugo i treće mjesto kao i prethodnog dana zauzeli su brat i sestra Nikola i Jelica Vrlazić.

Poredak klase 4 jednak je ukupnom poretku dok je u „velikom sportu“ , klasi 5 najbrži bio Ante Barić. Na drugu stepenicu pobjedničkog postolja popeo se Tonči Stahor, te na treću Nikša Blažević (AK Ragusa Racing, Zastava Yugo 1.6).

Patrik Vivoda je očekivano slavio u konkurenciji juniora ispred Tončija Stahora i Marija Giljanovića, dok je poredak vozačica bio oba dana isti (nastupile su svega dvije) – prva Iva Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi A112) i druga Jelica Vrlazić. Veteran Antun Laušin (SAK Samobor, Honda Civic) zbog zdravstvenih problema nakon treninga, nažalost nije startao.. želimo mu ovim putem brz oporavak!!

U konkurenciji klubova najuspješniji su bili Buzećani – AK Buzet Autosport – prošlogodišnji viceprvaci koji na posljednje natjecanje sezone na Grobniku odlaze sa „zabetoniranom“ titulom prvaka za ovu godinu. Čestitamo!!! Drugo mjesto osvojio je AK Ragusa Racing iz Dubrovnika a treće Zagrebački AK INA Delta.

12080317_439963499521907_8300625299492893547_o

Najjači aduti AK Buzet Autosport – Patrik Vivoda i Vjeko Čičko

 

 

U vrijeme kada su sve grane hrvatskog automobilizma suhe i klimave divno je vidjeti toliko srčanosti i želje za organizaciju natjecanja.. i to na samom jugu Hrvatske. Bravo za cijelu ekipu iu Ragusa Racing-a i svih koji su im u tome pomogli. Hvala im na tome i kako oni sami kažu..vidimo se i dogodine!

IMG-20150927-WA0004

Cilj sa pogledom na more 🙂