Zagrebački automobilist “u dresu” istarskog kluba AK Buzet Autosport Vjekoslav Čičko u prototipu Fiata 500 pobjednik je posljednje  utrke prvenstva  Hrvatske u kronometar vožnjama koja se pod imenom “7. Nagrada RI Autosporta 2016.” u organizaciji AK Ri autosport ove nedjelje održala na improviziranoj stazi parkirališta grobničkog automotodroma. Sunčano i toplo vrijeme  poslužilo je organizatora, a i natjecatelje, te je uz dobru organizaciju i solidan broj od 34 (od prijavljenih 44!?) natjecatelja na pravi način zaključena sezona natjecanja.

Najbrži na Grobniku - slijeva Romeo Vivoda, Vjekoslav Čičko, Patrik Vivoda /svi AK Buzet Autosport / foto:Mia Žudić

Najbrži na Grobniku – slijeva Romeo Vivoda, Vjekoslav Čičko, Patrik Vivoda /svi AK Buzet Autosport / foto:Mia Žudić

Sezona je otvorena početkom travnja već tradicionalnim natjecanjem u Taru, te se nastavila dvijema natjecanjima u Slanom te finalom sezone na Grobniku. Na četiri natjecanja nastupilo je u prosjeku 37 natjecatelja (najviše – njih 45 je nastupilo na prvom natjecanju u Taru, a najmanje – 33 na drugom u Banićima), a samo je jedan vozač uspio dva puta zauzeti prvu poziciju  ukupnog poretka – Vjekoslav Čičko bio je najbrži u Taru i na Grobniku. U Banićima kraj Slanog slavili su Mladen Đajić (AK Župa Dubrovačka, Zastava 850 1.0) na prvom i Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi A112 1.1) na drugom natjecanju. Prvenstvo Hrvatske u kronometar vožnjama zaživjelo je 2012. godine (prije toga je dvije godine funkcioniralo kao KUP Hrvatske, dok se na istarskom poluotoku vozi već 18 godina kao istarska rivijera) te je prvi ukupni pobjednik bio Zoran Vidmar (AK Petar Klepac, Zastava Yugo 1.6), 2013. godine slavio je Ivan Pavlović (AK Rijeka, Renault Clio 2.0 16v), a 2014.g. Marin Čohar (AK RI Autosport, Renault Clio). Vjekoslav Čičko je pobjedama 2015. i 2016. postao prvi vozač kojem je to pošlo za rukom, te se iduće sezone bori za prestižni “Zlatni volan” HAKS-a.

Startni broj jedan ostaje na njegovom bolidu - Vjekoslav Čičko (AK Buzet Autosport)

Startni broj jedan ostaje na njegovom bolidu – Vjekoslav Čičko (AK Buzet Autosport)

 

Vjekoslav Čičko je sa postignutim ukupnim vremenom od 4:24.605 minuta slavio ispred klupskih kolega, sina i oca – drugoplasiranog Patrika  (Peugeot 106) i trećeplasiranog Romea Vivode (Citroen AX). –Zadnje natjecanje završilo je jako dobro kako za klub za koji vozim tako i za mene samog. Ulovili  smo prva tri mjesta “generalke” i ponovili uspjeh iz prve utrke u Taru. Za kraj sezone auto smo uspjeli dovesti na jako visoki nivo tako da zadnjih par utrka nije bilo teško biti u vrhu ukupnog poretka. Sezona je iskreno bila dosta čudna sa samo četiri utrke te nije bilo mjesta za eventualne greške koje se teško mogu nadoknaditi. Najave za iduču sezonu su obečavajuče te sa nestrpljenjem očekujem kalendar za 2017.g. , i naravno obranu klupskog i osobnog naslova – rekao nam je novi-stari Prvak Vjekoslav Čičko.

Peti na Grobniku, treći u ukupnom poretku na kraju sezone - Maro Barović (AK Župa Dubrovačka)

Peti na Grobniku, treći u ukupnom poretku na kraju sezone – Maro Barović (AK Župa Dubrovačka)

DAMARIJA I BAROVIĆ DRUGI I TREĆI NA KRAJU SEZONE

Peto mjesto ukupnog poretka na Grobniku bilo je dovoljno Mariju Baroviću za plasman među prvu trojicu na kraju sezone. Staza na Grobniku nije baš “sjela” njegovom automobilu te je Marijo već u jutro pri pregledu staze rekao kako će bit sretan ako Fićo ne “pukne popola”. Ipak, vozio je fenomenalno i ostvario solidan rezultat koji ga je ostavio na trećoj stepenici pobjedničkog postolja na kraju sezone. Viceprvak ukupnog poretka ostao je Nenad Damarija koji je na posljednjem natjecanju uzeo tek tri boda u “generalci” čemu su znatno doprinijele do konaca potrošene gume koje su ga u posljednjoj vožnji gotovo stajale i prevrtanja.

Na kraju viceprvak ukupnog poretka - Nenad Damarija (AK Pula Rovinj)

Na kraju viceprvak ukupnog poretka – Nenad Damarija (AK Pula Rovinj)

 

U najmanjoj serijskoj klasi 1 (do 1200ccm) slavio je Moreno Frančula (AK Pula-Rovinj, Fiat Seicento) ispred Dražena Galovića (AK Pula-Rovinj, Fiat Seicento) i Mie Ozvačić (AK Buzet Autosport, Peugeot 106).

Prvi u najmanjoj klasi - Moreno Frančula (AK Pula-Rovinj)

Prvi u najmanjoj klasi – Moreno Frančula (AK Pula-Rovinj)

Na najvišu stepenicu pobjedničkog postolja klase 2 (1200-1600ccm) popeo se treći put ove sezone Marko Božić (AK Buzet Autosport, Peugeot 106) koji time uvjerljivo slavi u klasi 2 na kraju sezone. Drugi je bio Albert Ivančić (AK Istra Racing Team, Peugeot 106 Rallye) a treći njegov klupski kolega Danijel Grubiša u istom (svojem) automobilu.

Najbrži u klasi 2 - Marko Božić (AK Buzet Autosport)

Najbrži u klasi 2 – Marko Božić (AK Buzet Autosport)

Ovosezonski “vladar” klase 3 (iznad 1600ccm), Goran Crnković (AK Ri Autosport, Peugeot 208 Gti) očekivano je slavio i na posljednjem natjecanju te sa stopostotnim učinkom “uzeo” klasu 3 na kraju sezone. Drugi je na Grobniku bio vozač AK Župa Dubrovačka Ivan Tomičić (Opel Astra), a treći Nikola Vrlazić (AK INA Delta, Peugeot 306)

"Vladar" klase 3 - Goran Crnković (AK RI Autosport)

“Vladar” klase 3 – Goran Crnković (AK RI Autosport)

U sportskoj klasi 4 do 1.400 ccm slavili su pobjednici “generalke” Vjekoslav Čičko, te Patrik i Romeo Vivoda.

Odličnom vožnjom tek sekundu iza sina - Romeo Vivoda (AK Buzet Autosport)

Odličnom vožnjom tek sekundu iza sina – Romeo Vivoda (AK Buzet Autosport)

Najbrži u najjačoj klasi sport iznad 1400ccm na Grobniku je bio Toni Malinarich (AK DT, VW Polo gti). Drugo mjesto pripalo je još jednom predstavniku kluba Prvaka Denisu Močibobu “Raketi” (Peugeot 306) koji je u zbroju bodova na kraju sezone pobjednik klase 5. Treći je bio “dečko iz Banića” Deni Kmetović (AK Župa  Dubrovačka, Zastava Yugo 1.6)

Brze i uvijek atraktivne vožnje - Denis Močibob "Raketa" (AK Buzet Autosport)

Brze i uvijek atraktivne vožnje – Denis Močibob “Raketa” (AK Buzet Autosport)

U klasi dizel još jedan sjajan nastup i treću pobjedu (u tri nastupa) sezone upisao je Nenad Hrvatin (AK D.T., VW Golf GTD). Drugo mjesto osvojio je Sanjin Soldatić (AK Ri autosport, VW Golf I) te treće klupska kolegica i lijepša polovica Nenada Hrvatina u istom automobilu  – Doris Labinjan .

Treću sezonu za redom najbrži diesel - Nenad Hrvatin (AK DT)

Treću sezonu za redom najbrži diesel – Nenad Hrvatin (AK DT)

U konkurenciji juniora slavio je Patrik Vivoda ispred Ivana Juranića (AKK Petar Klepac, Renault Clio) na drugom i Tomislava Jeffrey-a Jemrića (AK AD Astra, Škoda Fabia) na trećem mjestu.

Spoj mladosti i talenta - ajbrži junior Patrik Vivoda (AK Buzet Autosport)

Spoj mladosti i talenta – najbrži junior Patrik Vivoda (AK Buzet Autosport)

Među vozačicama uvjerljiva je i ovoga puta bila Iva Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi 1.1) ispred brze Doris Labinjan i Mije Ozvačić (AK Buzet Autosport, Peugeot 106).

Prva u poretku vozačica - Iva Damarija (AK Pula-Rovinj)

Prva u poretku vozačica – Iva Damarija (AK Pula-Rovinj)

Najbrži veteran bio je Antun Laušin (SAK Samobor, Honda Civic)koji je u svojoj konkurenciji slavio na sva četiri natjecanja ove sezone, dok je druga bila Ljiljana Kamenar (AK Rijeka, Zastava Yugo)

BUZEĆANI NEPOBJEDIVI

U konkurenciji klubova nadmoćna je brojna i kvalitetna ekipa AK Buzet Autosporta koja već drugu sezonu za redom slavi u ukupnom poretku ekipnog prvenstva. Drugoplasirani su bili vozači porečkog AK DT koji na kraju sezone osvajaju treće mjesto iza AK Župe Dubrovačke, dok je treći bio klub organizatora natjecanja AK RI Autosport.

Iza nas je još jedna kronometar sezona, peta na nivou državnog prvenstva. Sada je na redu zimski odmor – za vozače vrijeme za povlačenje u radione. U najavi za 2017.godinu je natjecanjima znatno bogatija sezona te se nadamo da će kronometar ostati jedna od najpopularnijih i najposjećenijih automobilističkih disciplina.

FOTO: MIA ŽUDIĆ

14907594_10211066550358851_8631126434605975131_n