Sanjin Prodan (AK Buzet Autosport)

Pobjednik natjecanja - Sanjin Prodan (AK Buzet Autosport)

Sanjin Prodan, član kluba Buzet autosport, pobjednik je kronometar utrke održane jučer u Kanfanaru, u sklopu tradicionalne fešte Jakovlje. Na natjecanju punog naziva “Hyundai Autokuća Košara – 4. nagrada Kanfanara 2011.”, koje je priredio AK Skok racing iz Brtonigle s bodovanjem za prvenstvo Istarske rivijere i regije Zapad, nastupilo je 42 vozača koji su snage odmjerili na šestotinjak metara dugoj stazi oko kanfanarske željezničke stanice.

Dejan Kopajtić (AK Rijeka)

Najbrži u prvoj vožnji - Dejan Kopajtić (AK Rijeka)

Prodan je nakon zaostatka za Dejanom Kopajtićem u prvoj vožnji (AK Rijeka) znatno ubrzao u drugoj vožnji i na koncu slavio u generalnom poretku. Treće mjesto generalke, nakon pomalo dramatičnog nastupa koje je rezultiralo oštećenjima na automobilu, osvojio je Marino Milokanović (AK Skok racing), ostavivši iza leđa Dejana Jurasića (Istra racing team Pazin) za tek nekoliko desetinki.

Marino Milokanović (AK Skok Racing)

3. u ukupnom poretku, 2. u klasi 5 - Marino Milokanović (AK Skok Racing)

Milokanović je osvojio i drugo mjesto u sportskoj klasi 5 preko 1400 ccm, iza Kopajtića i ispred trećeplasiranog Zorana Vidmara (AK Buzet autosport) koji će pak Kanfanar pamtiti po prilično nezgodnom preletu svojim monstruoznim Yugom preko pločnika.

Dejan Jurasić (AK Istra Racing Team)

Konstantan u vrhunskim nastupima na kronometru - Dejan Jurasić (AK Istra Racing Team)

U klasi 4, možda i najborbenijoj u čitavom natjecanju, onoj za sportske automobile do 1400 ccm, iza pobjednika Prodana i drugoplasiranog Jurasića plasirao se prošlogodišnji pobjednik Donald Milokanović (AK Skok racing). Među deset vozača, pomalo u sjeni, na sredinu poretka plasirala se odlična pulska slalomašica Iva Peruško (AK Pula – Rovinj), koja je savršeno točnim vožnjama, iskoristivši apsolutno svaku konjsku snagu svog, u odnosu na konkurenciju anemičnog Autobianchia, ostvarila respektabilan rezultat, još jednom pokazavši zube svima onima koji autosport smatraju isključivo muškim sportom.

Dorjano Milanović (AK Istra Racing Team)

Uvjerljiv u najjačoj serijskoj klasi 3 - Dorjano Milanović (AK Istra Racing Team)

Doriano Milanović za upravljačem Seat Ibize Cupra bio je apsolutno dominantan u serijskoj klasi preko 1.600 ccm ispred drugoplasiranog Riječanina Marina Petrića (AK RI autosport) u Peugeotu 207 RC i trećeplasiranog Puljanina Krešimira Tadijića (AK Skok racing) u Renault Cliu Sport.

Krešimir Tadijić (AK Skok Racing)

Treći u klasi 3 - Krešimir Tadijić (AK Skok Racing)

Porečki vozač Sandi Jugovac (Istra racing team Pazin) bio je očekivano brži od klupskih kolega Alberta Ivančića i Danijela Grubiše, a sva trojica nadmetala su se u Peugeotima 106, pa je serijska klasa 2 do 1.600 ccm, barem što se pobjedničkog postolja tiče, djelovala poput – Peugeot kupa.

Danijel Grubiša (AK Istra Racing Team)

Treći u klasi 2 - Danijel Grubiša (AK Istra Racing Team)

U najslabijoj serijskoj klasi do 1.200 kubičnih centimetara pobjedu je odnio Roberto Slavić (AK Buzet autopsort) ispred Jorana Matijašića i Zlatka Kika (AK Opatija). Dizelsku klasu predstavljali su tek Zoran Vlahović (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliu dCi i Goran Crnković (AK RI autosport) u snažnoj Škodi Fabiji RS. Vlahović je veliki nedostatak “konja” nadomjestio golemim iskustvom i savršenim tehničkim vožnjama, te u potpunosti deklasirao konkurenta.

Zoran Vlahović (AK Pula - Rovinj)

Prvi u klasi "dizel" - Zoran Vlahović (AK Pula - Rovinj)

Iako je tijekom utrke na natjecateljskim automobilima bilo ogrebotina, savijenih felgi i slomljenih retrovizora, većih izlijetanja i oštećenja nije bilo. Najveći tragičar bio je Nikola Mijandrušić (AK Zrinski) koji je svojim predivnim i iznimno snažnim Peugeotom 106 udario u šikanu i odustao od utrke. U natjecanju klubova najbolji je bio AK Istra racing team Pazin ispred AK Buzet autosport i AK Skok racing. Najbrži junior bio je Nino Andrejević (AK Buzet autosport), najbolja vozačica Iva Peruško (AK Pula-Rovinj) a najbrži veteran Darko Ladavac (AK Istra racing team Pazin). Od stranih vozača najbolji je bio Talijan Paolo Degrassi. U timskom natjecanju, pobijedili su “L’artigiano racing team” (Marino i Donald Milokanović, Igor Kocijančić) ispred “Racing.hr teama Pula” (Krešimir Tadijić, Iva Peruško, Zoran Vidmar).

Policija nakratko prekinula utrku

Nedugo nakon starta druge vožnje, inače vrlo važnog dijela utrka kada vozači moraju nastaviti tempo ili pak popraviti greške iz prve runde, putem megafona se javio direktor utrke Miroslav Krpan s riječima kako je utrka prekinuta. Naime, tri gledatelja pokušala su, unatoč strogoj usmenoj zabrani od redara, pretrčati stazu za vrijeme utrke. U tom su suludom naumu i uspjeli, iskoristivši trenutak kada redar nije gledao u njihovom smjeru. To je bio previše za policijske snage koji su, umjesto da se obruše na spomenute sulude buntovnike, pomalo ishitreno odlučili prekinuti utrku, na štetu potpuno nevinih natjecatelja i svih ostalih gledatelja koji su na potpuno sigurnim mjestima uživali u atraktivnim kronometar nadmetanjima. Srećom, nakon polusatnog razgovora organizatora s policijom, utrka je ipak dozvoljena, iako je satnica natjecanja već poremečena. Tada pak, kao da nije bilo dosta problema, otvorilo se nebo i nad Kanfanarom se prolomio snažni pljusak, što je ponovo dovelo u pitanje nastavak utrke, što zbog kašnjenja, što zbog prilično rizičnih uvjeta za vozače, obzirom da je staza konfiguracijski prilično zahtjevna i skliska. Nakon konzultacije, s vozačima, žiri utrke je odlučio nastaviti utrku, ali u skraćenom obliku – još jednu vožnju i s krugom manje.

REZULTATI

1+2. Vožnja