8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Uvjerljiv – Ivan Pavlović (AK Rijeka)

Riječanin Ivan Pavlović (AK Rijeka) pobjednik je prve ovogodišnje kronometar utrke koja se u organizaciji AK Skok racing održala na motodromu Poreč u Taru. Vozeći sjajno pripremljen Renault Clio 2,0 16V, Pavlović je u generalnom poretku iza leđa ostavio Sebastijana Čepara (MRC Sport Rijeka), koji je nastupao u istom automobilu, te Marina Čohara (AK RI autosport) u Cliu Williams. Isti je poredak prve trojice i u najsnažnijoj klasi5.

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Gužva u kišom namočenom parku vozača

Gotovo da je postala tradicija da prva kronometar utrka sezone u Taru bude praćena kišom. Rano ujutro u predstartu utrke okupilo čak 70 vozača i vozačica s namjerom da nakon zimske stanke prikupe prve ovogodišnje bodove za državno prvenstvo, ali i regionalno lige zapad te prvenstvo Istarske rivijere, no skliska staza zadavala im je velike muke, kao i organizatorima koji su umjesto tri planirane, odlučili održati svega dvije bodovne vožnje. Brojni vozači višestruko su se vrtjeli po stazi, a bilo je i ponekih izlijetanja u zaštitne gume.

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Dean Jurasić (AK Istra racing team Pazin)

Ništa manje atraktivnom klasom 4, koja se odnosi na trkaće automobile do 1.400 ccm, dominirao je Dean Jurasić (Istra racing team Pazin) koji je bio brži od uvijek opasnog konkurenta Marina Nežića (AK Buzet autosport). Treće mjesto pripalo je njegovom Buzećanu Saši Černeki (AKK Petar Klepec).

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Toni Malinarich (AK D.T. Poreč)

U serijskoj klasi do 2.000 ccm, ujedno i najbrojnijoj obzirom da je u istoj nastupilo 15 natjecatelja, nastupali su redoviti gosti iz Italije koji se nisu bodovali za državno i regionalno prvenstvo. Paolo Degrassi bio je najbrži, odnosno bolje rečeno najspretniji na klizalištu, pobijedivši ispred Andree Sfercha i Daua Gianluce. Ipak, pehar za najbolje vrijeme u prvenstvu, dakako i najveći broj bodova, pripao je Toniju Malinarichu (AK DT) u Volkswagen Polu GTi koji je bio brži od Davora Sotlara (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliu1,8 i Gorana Crnkovića (AK RI autosport) u Renault Cliu RS 2,0 16V.

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Igor Kocijančić (AK Skok racing)

Igor Kocijančić, član kluba organizatora, odnio je pobjedu u klasi 2 ispred iskusnog Muhamedalija Maksutija (IRT Pazin) i njegovog klupskog kolegu Danijela Grubišu.

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Doriano Milanović (IRT Pazin)

Dorijano Milanović (AK Istra racing team Pazin) svoju je Ibizu klase 3 zamijenio Fiatom Cinquecento i nastupio u najmanjoj serijskoj klasi 1 u kojoj je pobijedio ispred Dejana Podreke i Dorijana Kodelje (AK Buzet autosport). Milanović je paralelno nastupao i klasi 5, dijeleći natjecateljski Peugeot 106 Rally s klupskim kolegom i povratnikom u kronometar Sandijem Jugovcem, no u izrazito snažnoj konkurenciji stigli su najdalje do 6. i 7. mjesta.

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Brojni gosti iz Italije

U klasi dizel nastupila su svega četiri natjecatelja, u kojoj je uvjerljivo dominirao Nenad Hrvatin u Golfu TDI. On nije nastupao za regionalni i državni poredak, već za prvenstvo Istarske rivijere, što dakako ne umanjuje njegov uspjeh i pobjedu, no pehari su pripali Zoranu Vlahoviću (AK Pula-Rovinj), njegovom klupskom kolegi Igoru Iliću i Amiru Malkiću (AK Ri autosport).

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Pirueta nije nedostajalo

Ivan Berton najbrži kartingaš 

U sklopu kronometar utrke održano je i natjecanje najmanjih kartingaša, koji osim što su svakako budućnost oktanskog sporta, zadivili su publiku i starije kolege svojim talentom i željom za uspjehom. Među 12 natjecatelja i natjecateljica najbrži je bio Ivan Berton iz Katuna Trviškog.

8. nagrada Tar - Vabriga - kronometar utrka - AK Skok racing

Mlade snage u akciji