U ZAGREBU ODRŽANA PRETPOSLJEDNJA UTRKA PRVENSTVA HRVATSKE U KRONOMETAR VOŽNJAMA

S postignutim ukupnim vremenom od 5:19.133 minuta Hrvoje je slavio ispred klupskih kolega Nenada Damarije i Domagoja Belinića.

Zagrebački auto klubovi AK Ina Delta i AK Brzina na čelu sa g.Berislavom Čegeljem i g.Darim Ljubičićem a uz podršku gradonačelnika g.Milana Bandića organizirali su minulog vikenda dvodnevnu automobilističku manifestaciju zajedničkog naziva „Brzi i Žestoki“. Prvoga dana natjecanja na programu su bile kronometar vožnje, a u nedjelju autoslalom
Zagrebački automobilist Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliu CUP, pobjednik je pretposljednje utrke kupa Hrvatske u kronometru koja se u subotu održala na zagrebačkim ulicama u najljepšem mogućem ambijentu. Natjecanje se bodovalo za Prvenstvo Hrvatske i Otvoreno Prvenstvo Zagreba u kronometar vožnjama a lista prijava je brojala impresivnih 109 natjecatelja.

Park vozača FOTO:Morgan Matijević


Atipična staza na kojoj su umjesto šikana postavljena usporenja od čunjeva iznenadila je i mnoge dugogodišnje vozače slaloma, a najbolje su se na njoj snašli oni najiskusniji među njima.
– iako ove sezone nisam nastupao na kronometar natjecanjima, na ovo me je privukla nova lokacija, nova staza,novi nivo organizacije. Staza je brza i odgovarala je meni i mom automobilu. Svaka pohvala organizatorima sto su u ovako kratko vrijeme uspjeli sve ovo napraviti na ovakvom nivou. Ne mogu niti zamisliti što se može napraviti ako ovo natjecanje uvrste u kalendar i krenu s pripremama na vrijeme. Svaka pobjeda je draga ali je poseban osjećaj slaviti u svom gradu pred domaćom publikom -izjavio je nakon utrke Belinić.

Drugim mjestom ukupnog poretka vratio se u borbu za naslov -Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj) FOTO:Morgan Matijević


Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi A112) koji je zauzeo drugu poziciju pobjedničkog postolja, nije se nadao tako visokom plasmanu u ovoj disciplini
– Gledajući stazu na skicama i prema najavama organizatora da će vjerojatno više odgovarati snažnijim automobilima, a čitajući imena na listi prijava, nadao sam se plasmanu među prvih deset a „cilj“ je bio peto mjesto generalke. Budući da je od drugog do sedmog mjesta u zbroju tri vožnje svega pet sekundi razlike, odlučivala je treća vožnja koju sam odvozio najbolje i osigurala mi je drugo mjesto. Čestitke Hrvoju koji je bio nadmoćan na ovoj stazi i već se nakon treninga vidjelo da se mi ostali možemo boriti samo za drugu stepenicu.
Treće mjesto „generalke“ pripalo je još jednom vozaču AK Pula-Rovinj Domagoju Beliniću u Renaultu 5GTT , legendarnoj „petici“
koja mnoge gledatelje ostavlja bez daha.

Utrkivanje zagrebačkim ulicama u kontroliranim uvijetima FOTO: Morgan Matijević

Serijsku klasu do 1.200 ccm „uzeo“ je sada već sigurni prvak klase za 2019.Samir Smailagić (SAK Samobor) u Smartu Roadsteru ostvarivši značajnu prednost u zbroju triju vožnji ispred drugoplasiranog Vedrana Rustića (AKK Zanatlija) u Fiatu Seicentu te trećeplasiranog klupskog kolege Marka Stanisavljevića u Autobianchiju A112.
U klasi 2 (do 1.600 ccm) najbolje je odvozio Damir Petrović (AK Rugvica) u Suzuki Swiftu GTI pobijedivši Muhamedalija Maksutija (Istra racing team Pazin) u Citroenu Saxo VTS i trećeplasiranog Tina Berakovića (AKK Sveta Nedelja)u Toyoti Yaris.
Standardno brz u klasi 3 bio je pobjednik Marko Mirosavljević (AK Pula-Rovinj)u Renault Cliu Sport. Na drugu stepenicu pobjedničkog postolja popeo se Mladen Mihoci (AK Ina Delta) u VW Scirocco-u te na treću Matej Žufić (AK Istra Racing Team) u Fiesti ST.

Treća stepenica pobjedničkog postolja – Domagoj Belinić (AK Pula-Rovinj) FOTO:Morgan Matijević

U sportskoj klasi 4 do 1.400 ccm slavio je također Nenad Damarija, dok je Iva Damarija osigurala drugo mjesto a treći je bio Borna Vlašić (AKK Sveta Nedelja) u Škodi Fabii 1,4.
Za pobjedu u sportskoj klasi 5 izborio se Igor Bogović (AK Buzet Autosport) u Peugeotu 106 dok je drugo mjesto sa svega tri stotinke zaostatka za prvim zauzeo mladi Marin Božićević (AK Ri Autosport) također u Peugeotu 106. Sreća nije poslužila jednog od najtrofejnijih naših vozača današnjice Dejana Kopajtića koji se na samom cilju posljednje vožnje izvrtio te samim time ostao bez visokog plasmana. Treće mjesto klase 5 pripalo je njemu i njegovom atraktivnom Yugu.
U klasi 6 su slavila braća Belinić – Hrvoje na prvom i Domagoj na drugom mjestu, dok je treći bio Goran Sruk (AK Dubrava) Renault Clio RS.
U klasi diesel nastupile su tri vozačice i jedan vozač. Nenad Hrvatin (AK Istra Racing Team) u VW Golfu II GTD izborio se ipak za prvo mjesto klase ispred svoje ljepše polovice Doris Labinjan s kojom dijeli automobil. Treće mjesto pripalo je mladoj Kristini Harapin (AK Delta Sport) koja je debitirala na kronometru u Škodi Fabii 1,9 tdi.

Uvijek atraktivan nastup – Dejan Kopajtić (AK Rijeka) FOTO:Morgan Matijević

Natjecalo se i deset vozačica a najbrža je bila Iva Damarija (AK Pula-Rovinj) koja se plasirala i na sedmo mjesto ukupnog poretka. Druga je bila Ivana Robić (AK Ina Delta) u Seat Ibizi, a treća prvakinja kronometra za 2019.godinu Doris Labinjan (AK Istra Racing Team) u VW Golfu II GTD.
U konkurenciji juniora nastupilo je petnaest natjecatelja a uvjerljiv je bio Marin Božičević ispred Marina Leša (AK Dugo Selo) u Citroen AX GT i Mateja Radovanovića (AK Ina Delta) u Seat Ibizi.
Tri su natjecatelja vozila u konkurenciji veterana, od toga dvije dame koje su zauzele prvu i treću poziciju – prva Aleksandra Robić (AK Ina Delta) u VW Up-u, drugi Božidar Horvat (AKK sveta Nedjelja) u Fordu Sierri i treća Ljiljana kamenar (AK Rijeka) u Zastava Yugo 55.
U klupskom poretku natjecalo se osamnaest ekipa. Slavili su vozači AK Pula-Rovinj ispred AK Istra Racing Teama iz Pazina na drugom te kluba domaćina AK Ina Delta na trećem mjestu.

Iza nas je specifično kronometar natjecanje o kojem će se još dugo pričati.. neki o radu tehničke komisije koja je isključila nekoliko automobila serijske klase, neki o čunjevima kojima na kronometru nije mjesto.. ali svi bi se trebali složiti da je zahvaljujući upravo AK Ina Delta i AK Brzina ova dinamična disciplina dospjela na jedan dan u sve važnije medije u državi, da je okupila priličan broj gledatelja, te time pridonijela onome što je svima najbitnije – popularizaciji automobilizma u Hrvatskoj. Hvala im na tome i nadamo se da fontane postaju tradicija.
Završno natjecanje u kronometar vožnjama i ove godine organizira AK Ri Autosport na Grobniku, a favorit za naslov i dalje je Dejan Jurasić (AK Istra Racing Team). Nenad Damarija iako trenutno bodovno izjednačen (po 35 bodova imaju Jurasić i Damarija) nije izgledan konkurent zbog konfiguracije grobničkog poligona, dok su mogući kandidati Kopajtić s 26, Krota 25, Badurina 24.. matematički su u igri još i Čičko s 21, Belinić i Bogović s po 20 bodova tako da će biti zanimljivo gledati rasplet natjecanja koje je na rasporedu u studenom..

Miljenik publike-Marijo Barović FOTO:Morgan Matijević