Kartingdrom Poreč - kronometar utrka Tar, studeni 2011

Denis Močibob /AK Zrinski (foto: K. Tadijić)

Na posljednjoj kronometar utrci sezone, koju je na kišom natopljenom tarskom kartingdromu organizirao auto klub Skok racing, slavio je porečki automobilist Denis Močibob (AK Zrinski), ostavivši daleko iza leđa glavne favorite Kopajtića, Milokanovića, Vidmara i ostale . Iako je riječ o talentiranom i vrlo iskusnom vozaču, recept njegove neočekivane pobjede bio je, uz točne i dobro odmjerene vožnje, adekvatne trkaće kišne gume u kombinaciji s „mekanom“ Citroen Xsarom VTS.

Kartingdrom Poreč - kronometar utrka Tar, studeni 2011

Tomislav Muhvić / AK MRC Sport (foto: K. Tadijić)

Popularni „Raketa“ bio je brži od Tomislava Muhvića (AK MRC Sport), mladog relijaša koji je u Taru imao svoj premijerni kronometar nastup. U žutom Peugeotu 106 stigao je do drugog mjesta generalke, ujedno i drugog u klasi 5, dok je treće mjesto ukupnog poretka pripalo Ivici Popoviću (AK Skok racing), koji je u svom Autobianchiju debelo „namazao“ ostatak konkurencije u klasi 4.

Kartingdrom Poreč - kronometar utrka Tar, studeni 2011

Najbrži u klasi 4 - Ivica Popović / AK SKok racing (foto:K. Tadijić)

Neumorna kiša uporno je otežavala nastup čak 48 prijavljenih natjecatelja, a zbog vrlo skliske kratke staze zabilježena su i brojna izlijetanja, na sreću sva bez većih posljedica za lim. Među najzabavnijim bio je crveni Suzuki Swift kojim su upravljali Damir Petrović i Marko Črljenko (oba AK Delta Timing). Oni su publici očito prezentirali na koje se sve načine može izletjeti sa staze, a da pritom nisu niti oštetili vozilo.

Kartingdrom Poreč Tar - kronometar 2011

Brojna izlijetanja (foto:K.Tadijić)

Upravo zbog ovakvih situacija, vodstvo utrke dozvoljavalo je jedan po jedan nastup na stazi (u normalnim uvjetima voze se najmanje dva vozača istovremeno, s razmakom od pola kruga), a kako se time odužila utrka, a vremenski uvjeti dodatno pogoršali, odlučeno je da će utrka završiti nakon dvije od predviđenih tri vožnji, što je naišlo na apsolutno odobravanje svih prisutnih.

Kronometar kartingdrom Poreč Tar - studeni 2011

Osigurao naslov kupa - Dejan Kopajtić / AK Rijeka (foto:K.Tadijić)

U poretku klasa, „peticom“ su dakle dominirali Močibob i Muhvić, dok je treći završio izvrsni Marko Gebauer (AK Opatija). Osvajač kupa Hrvatske Dejan Kopajtić (AK Rijeka) završio je tek na četvrtom mjestu, dok je Marino Milokanović (AK Skok racing) završio peti ispred Zorana Vidmara (AK Buzet autosport) i time osigurao ukupno drugo mjesto. Njihovi iznimno snažni automobili bili su ipak slabiji od kiše na kojoj jednostavno nisu imali kontrole. Iza Popovića u klasi 4 utrku su završili njegov klupski kolega Donald Milokanović, dok je treći bio Dejan Jurasić (AK Istra racing team Pazin).

Kronometar kartingdrom Poreč Tar - studeni 2011

Prva pobjeda - Toni Malinarich / AK Skok racing (foto:K.Tadijić)

Potpuni obrat dogodio se i u klasi 3 (serijska vozila preko 1600 ccm) u kojoj je prvi put slavio Toni Malinarich (AK Skok racing) za upravljačem VW Pola GTI, ispred ove sezone nedostižnog Marina Petrića (AK Rijeka) i Dorijana Milanovića (AK Istra racing team Pazin) koji je u jednom trenutku imao bliski susret sa zaštitnim  gumama uz stazu.

Kronometar kartingdrom Poreč Tar - studeni 2011

Najbrži u klasi 2 - Denis Starčić / AK Skok racing (foto:K.Tadijić)

Različite „piruete“, vježbe parkiranja u gume i ostale vratolomije, na nesreću nekontrolirane, izvodili su Peugeotisti iz klase 2 – Albert Ivančić (AK Istra racing team) i njegov klupski kolega Sandi Jugovac. Njihovu međusobnu borbu za naslov klase bolje je iskoristio mladi Denis Starčić (AK Skok racing) odnijevši svoju prvu pobjedu, dok je Ivančić s izborenim drugim mjestom skinuo Jugovca s najviše stepenice, na kojoj Porečan samuje posljednjih nekoliko sezona.

Kronometar kartingdrom Poreč Tar - studeni 2011

Prvi u "jedinici" - Leo Ilinić / AK MAtulji racing (foto:K. Tadijić)

Još jednu pobjedu upisao je Leo Ilinić (AK Matulji Racing) u najmanjoj klasi 1 (serijska vozila do 1.200 ccm) i time osigurao naslov pobjednika u kupu Hrvatske. Za upravljačem Fiata Uno, vozeći atraktivno uz pomoć ručne kočnice, Ilinić je bio brži od Denija Druškovića (AK Buzet Autosport) i legendarnog Darka Ladavca (AK Istra racing team Pazin), veterana koji je u Taru nastupio u anemičnom Fiatu Cinquecento, dok je svog Peugeota 106 prepustio desetoplasiranom Marku Jugovcu u klasi 4.

Kronometar kartingdrom Poreč Tar - studeni 2011

Kroz vodu do pobjede u "dizelašima" - Zoran Vlahović /AK Pula-Rovinj (foto:K.Tadijić)

U dizelskoj klasi slavio je Zoran Vlahović (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliju dCi ispred Gorana Crnkovića (AK Ri autosport) u Škodi Fabiji RS i Nikole Milotića (AK Istra racing team Pazin) u Toyoti Yaris.

Kronometar Tar 2011

Zbog kiše malobrojna publika (foto: K. Tadijić)

Tarskom utrkom završena su tri bodovna prvenstva u popularnim kronometar vožnjama – kup Hrvatske, prvenstvo regije Zapad HAKS-a te tradicionalno 16. prvenstvo istarske rivijere. O ukupnom poretku izvjestit ćemo uskoro.

 

Por.
Place
S.B.
S.N.
Ime i prezime Klasa Klub Vozilo Vrijeme
Time
Zaost.
Gap
1 5 Denis Močibob 5 AK Zrinski Citroen Xsara 2.0 3:01,260 0,000
2 10 Tomislav Muhvić 5 AK MRC Sport Peugeot 106 3:02,467 1,207
3 405 Ivica Popović 4 AK Skok Racing Autobianchi A112 3:13,030 11,770
4 584 Marko Gebauer 5 AK Opatija Peugeot 106 3:13,120 11,860
5 801 Dejan Kopajtić 5 AK Rijeka Zastava Yugo 3:15,594 14,334
6 641 Marino Milokanović 5 AK Skok Racing Ford Fiesta ST 3:20,345 19,085
7 18 Toni Malinarich 3 AK Skok Racing VW Polo 1.8 3:21,541 20,281
8 805 Zoran Vidmar 5 AK Buzet Autosport Zastava Yugo 3:25,569 24,309
9 30 Zoran Vlahović 6 AK Pula-Rovinj Renault Clio Dci 3:28,993 27,733
10 650 Marin Petrić 3 AK Rijeka Peugeot 207 3:30,485 29,225
11 703 Donald Milokanović 4 AK Skok Racing Zastava 750 – 1000 3:32,375 31,115
12 3 Goran Crnković 6 AK RI autosport Škoda Fabia 1.9 3:34,763 33,503
13 224 Dejan Jurasić 4 AK IRT Pazin Škoda Felicia 3:34,954 33,694
14 21 Denis Starčić 2 AK Skok Racing Honda Civic 3:34,997 33,737
15 587 Marin Nežić 4 AK Buzet Autosport Citroen AX 3:37,004 35,744
16 87 Marko Matijašić 4 AK Buzet Autosport Citroen AX 3:37,336 36,076
17 215 Albert Ivančić 2 AK IRT Pazin Peugeot 106 3:37,903 36,643
18 195 Leo Ilinić 1 AK Matulji Racing Fiat Uno 3:38,915 37,655
19 302 Dorijano Milanović 3 AK IRT Pazin Seat Ibiza 3:39,031 37,771
20 36 Maksim Šetić 4 AK IRT Pazin Peugeot 106 3:39,107 37,847
21 22 Matteo Da Rin 4 MG 105 ZR 3:39,479 38,219
22 129 Deni Drušković 1 AK Buzet Autosport Toyota Yaris 3:39,662 38,402
23 253 Danijel Grubiša 2 AK IRT Pazin Peugeot 106 3:39,815 38,555
24 200 Paolo Šestan 2 AK IRT Pazin Peugeot 106 3:41,136 39,876
25 204 Igor Kocijančić 2 AK Skok Racing Opel Corsa 1.4 3:43,573 42,313
26 722 Pietro Da Rin 4 MG 105 ZR 3:45,515 44,255
27 1 Dalibor Štifanić 5 Ford Fiesta ST 3:46,391 45,131
28 6 Dean Benčić 2 AK Skok Racing Peugeot 306 3:50,132 48,872
29 100 Nikola Milotić 6 AK IRT Pazin Toyota Yaris 3:50,782 49,522
30 46 Paolo Grassi 3 VW Golf GTI 3:50,946 49,686
31 201 Sandi Jugovac 2 AK IRT Pazin Peugeot 106 3:50,992 49,732
32 304 Igor Ilić 6 AK Pula-Rovinj Renault Clio Dci 3:52,432 51,172
33 407 Iva Peruško 4 AK Pula-Rovinj Autobianchi A112 3:53,722 52,462
34 856 Marko Jelić 5 AK IRT Pazin Citroen AX GT 1.6 4:01,414 1:00,154
35 41 Darko Ladavac 1 AK IRT Pazin Fiat Cinquecento 4:03,861 1:02,601
36 147 Marko Jugovac 4 Peugeot 106 Rally 4:05,560 1:04,300
37 78 Roberto Serazin 2 Alfa Romeo GT Junior 4:07,839 1:06,579
38 315 Davor Sotlar 3 AK Pula-Rovinj Renault Clio 1.8 4:11,238 1:09,978
39 47 Roberto Randić 3 BMW 320 4:13,955 1:12,695
40 4 Alex Vencl 2 AK Pula-Rovinj Mazda 2 4:16,874 1:15,614
41 7 Jordan Matijašić 1 Zastava 750 LE 4:28,924 1:27,664
42 117 Leo Rudan 1 AK Opatija Zastava 850 4:32,102 1:30,842
43 294 Marko Črljenko 2 AK Delta Timing Suzuki Swift 1.3 4:42,328 1:41,068
44 221 Damir Petrović 2 AK Delta Timing Suzuki Swift 1.3 4:50,022 1:48,762
45 33 Oscar Dibiagio 2 Alfa Romeo Giulia 5:18,212 2:16,952
46 832 Nino Andrejević 5 AK Buzet Autosport Zastava Yugo —– —–
47 840 Sanjin Prodan 4 AK Buzet Autosport Autobianchi A112 —– —–
48 831 Edi Kuharić 5 AK Buzet Autosport Zastava Yugo —– —–

 

Nastupili i mali kartingaši

Iako su vremenske prilike bile nepovoljne, ništa nije moglo spriječiti mlade lavove i lavice, kartingaše juniore da se u promocijskoj vožnji nadmeću i uvijek iznova zadive publiku svojom borbenošću i stečenim znanjem.

Kartingdrom Tar - kronometar utrka

Nade hrvatskog autosporta (foto: K. Tadijić)