Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Najbrži u sve tri vožnje – Nino Andrejević (AK Opatija) ;foto:K.Tadijić

Mladi lupoglavski as Nino Andrejević, član auto kluba Opatija, pobjednik je kronometar utrke “Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar”, natjecanja bodovanog za auto i karting ligu Zapad a posvećenom prerano preminulim trkaćima buzetskog kluba. U konkurenciji 48 vozača, što je zbilja lijep odaziv za regionalnu utrku, Nino je u svojoj monstruoznoj Zastavi 750 bio najbrži u sve tri vožnje i odnio pobjedu s prednošću od 3,3 sekunde ispred svog klupskog kolege Marka Gebauera, koji je publici demonstrirao vožnju na samom rubu izlijetanja.

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Sjajan nastup – Marko Gebauer (AK Opatija) ;foto:K.Tadijić

Odličan je bio i Edi Kuharić (AK Opatija motorsport) u nabrijanom Yugu, popevši se na najnižu stepenicu ukupnog poretka. Kralj autoslaloma i dvostruki prvak u kronometru, Riječanin Dejan Kopajtić, u Buzetu je premijerno nastupio u svom, po tko zna kojem Yugu po redu, ovaj put prerađenom do posljednjeg detalja. Usprkos zbilja brzim vožnjama, na koncu nije mogao brže od ukupno četvrtog mjesta, što je dobar dokaz koliko je konkurencija u kronometru ojačala. Dobar primjer je i plasman Marina Nežića, miljenika domaće publike, koji se morao zadovoljiti tek petim mjestom generalke.

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Premijera u novom automobilu, nažalost neuspješna – Denis Močibob (AK Zrinski) ;foto:K.Tadijić

Zanimljivo je bilo pratiti nastupe Denisa Močiboba u svom novom automobilu, brutalnoj Hondi Civic kojom je u ranije u Poreču nastupao Goran Sikirica. Močibob je sjajno odvezao prvu vožnju, dok ga je u drugoj onemogućio kvar na mjenjaču i primorao na odustajanje. Najveći tragičar utrke svakako je Marino Milokanović (AK Skok racing). Svojom atraktivnom Ford Fiestom ST, vozeći perfektnom točnošću, postavio je najbrže vrijeme na treningu najavivši tako borbu za najviše postolje, da bi već u prvoj vožnji silovito naletio na udubljenje u asfaltu i gotovo otkinuo kotač.

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Najbrži na treningu, ali zaustavilo ga udubljenje na cesti – Marino Milokanović (AK Skok racing) foto:K.Tadijić

Sportskom klasom preko 1.400 ccm dominirao je Gebauer ispred Kuharića i Kopajtića, dok su se u “četvorci” iza Andrejevića na postolje popeli Nežić (AK Buzet autosport) i Ivica Popović (AK Skok racing). U serijskim klasama bilo je također dinamično. Doriano Milanović (AK Istra racing team Pazin) u +1600 poveo je već od treninga i do kraja utrke uvjerljivo slavio ispred Tonija Malinaricha (AK D.T.) i Igora Ilića (AK Pula-Rovinj).

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Uvjerljiv – Doriano Milanović (AK IRT Pazin) ;foto:K.Tadijić

U klasi 2, onoj do 1.600 ccm, vodila se velika borba za pobjedničko postolje između dvojice članova Istra racing teama – Muhamedalija Maksutija i Alberta Ivančića. Maksuti je svojim Peugeotom 106 tijesno vodio u dvije vožnje, no sjajan nastup Ivančića u trećoj vožnji okrenuo je rezultat i donio mu pobjedu s prednošću od dvije stotinke. Treće mjesto pripalo je Danijelu Grubiši (AK IRT Pazin).

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Najbrži među najmanjima – Zlatko Kik (AK Opatija) ;foto:K.Tadijić

U najmanjoj klasi 1 uvjerljivo je slavio Zlatko Kik (AK Opatija). On i njegov Cinquecento pobjegli su za gotovo 14 sekundi drugoplasiranom Marinu Klanjacu (AK Opatija motorsport) i Igoru Bogoviću (AK Buzet Autosport). U dizelskoj klasi 6 zanimljiv je bio dvoboj dvojice iskusnih vozača – Puljanina Zorana Vlahovića (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliju dCi i Marina Petrića (AK Rijeka ) u snažnijoj Škodi Fabiji RS. Vlahović je vodio u prve dvije vožnje, no u trećoj je mijenjao taktiku vožnje i pogriješio, što je Petrić iskoristio i “za dlaku” odnio pobjedu. U ovoj klasi najbrži je bio nelicencirani Nenad Hrvatin u Golfu 2 TDI, no rezultat mu se nije bodovao za ligu Zapad, već jedino za Istarsku rivijeru, pa je stoga i pehar izostao.

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Službeni spiker – Bojan Krota (foto:K.Tadijić)

Atmosfera na utrci bila je vrlo prijateljska. Neumorni spiker Bojan Krota, vozač kluba organizatora, svojim komentarima na vožnju natjecatelja nasmijavao je publiku koja se okupila u nevelikom, no s obzirom na doba godine sasvim solidnom broju. Crni oblaci iznad trkališta nagoviještali su prolazni pljusak, no on se nasreću nije dogodio, a pad temperature za nekoliko stupnjeva godio je svima prisutnima. Ono najvažnije, auto klub Buzet autosport priredio je organizacijski vrlo kvalitetnu priredbu, tečnu, bez nepotrebnih čekanja. U odnosu na prošlu godinu, staza koja prolazi pokraj vodovoda, vatrogasaca i pivovare produžena je, čime je postala zanimljivija i tehnički je zahtjevnija, jedino je potrošeni asfalt i velik broj neravnina na pojedinim dionicama zadavao probleme vozačima.

Kronometar Buzet - Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar 2012.

Živo u parku vozača ;foto:K.Tadijić

– Oduševljeni smo velikim odazivom vozača i činjenicom da prvi put nismo imali niti jednu odjavu prijavljenih natjecatelja, što je znak da postoji interes za kronometar natjecanja u Buzetu. Utrka je protekla u najboljem redu, nismo imali prigovora od vozača i vrijeme nas je poslužilo, dakle u potpunosti smo zadovoljni, kazao nam je tajnik utrke Siniša Žulić.

Nagrada za najbolji prolaz

Kako bi motivirali vozače vozila sa stražnjim pogonom da publici prirede spektakl, iako njih u tome nije potrebno nagovarati, organizator je otvorio posebno natjecanje u kojem je nagrađivao najbolji prolaz kroz vrlo oštri zavoj broj osam. Iako je kroz utrku prema našem sudu najupečatljiviji bio Marino Ivančić (AK Buzet autosport), koji je za svoj drift na rubu dodira sa šikanama zaradio ovacije, najbolji na osmici bio je Jordan Matijašić u Mazdi MX-5.

REZULTATI