Martin Kodrić

Nakon brojnih problema minule godine, u sezonu 2012. s novim timom - Martin Kodrić

U protekloj sezoni naš mladi kartingaš Martin Kodrić nastupao je u WSK Master i Euro serijama u klasi KF3, odvozivši tako 16 utrka u Italiji, Francuskoj, Portugalu i Španjolskoj. Godinu dana ranije postignut je dogovor sa Intrepid Junior racing teamom, za kojega je i vozio u sezoni 2011. Kako je sezona odmicala kraju s teamom je bilo sve više nesporazuma, nerazumijevanja i zanemarivanja Martina u odnosu na timske kolege. Nažalost, umjesto veselja, zadovoljstva i sreće, sve uloženo više je rezultiralo gubitkom samopouzdanja i volje, ali ipak i sakupljanjem velikog i vrlo vrijednog iskustva.

Martin Kodrić

Naš mladi kartingaš ostvario je nekoliko vrlo vrijednih rezultata

Rezultati? Kako i sam Martin kaže s rezultatom nije zadovoljan, no moglo je i bolje. Svoje najveće razočaranje nalazi u podršci teama.”Vozio sam u konkurenciji puno odličnih vozača, npr. Verstappen,Olsen,Russell,Leclerc,Scott i O’ Keeffe…super je voziti u tako jakoj konkurenciji ali nas je bilo previše u toj klasi iz istog teama. Mislim da sam bio tretiran kao njihov zadnji vozač. Mogao bih o tome puno pričati…”

Unatoč raznim problemima s go-kartom, proceduralnim ili administrativnim pogreškama teama ili pak vlastitim greškama, naš mladi kartingaš ipak je ostvario i nekoliko vrlo vrijednih rezultata. Osvojio je 4. mjesto na utrci Trofeo Andrea Margutti, zatim 7. mjesto na Finals cupu i dva 9. mjesta na utrkama Master serija. Ostvario je i prvo vrijeme ukupno u kvalifikacijama za utrke WSK Master serije u talijanskoj Val Vibrati. U konkurenciji od 70-ak vozača iz cijelog svijeta, Kodrić je startao prvi u svim kvalifikacijskim utrkama po skupinama, što i mnogo iskusnijim vozačima i ne polazi za rukom baš često. Tu je platio danak neiskustvu. I sam svjestan toga osvrće se na tu utrku: “Da sam imao više iskustva mogao sam bolje iskoristiti pole position, čak i pobijediti u finalnoj utrci. Super je osjećaju predstartnom prostoru kada znaš da nemaš nikoga pred sobom, ali nakon izlaska na stazu taj super osjećaj prelazi u užasan osjećaj odgovornosti za ispravan start.” Baš iz tog razloga rezultat je, nažalost, izostao.

Martin Kodrić

Loš tretman u timu kočio ga je u napretku

Nije sezona za pamćenje ali je ipak vrijedna. Ne zbog dostignuća nego zbog iskustva koje je mladi vozač stekao, što u samim tehnikama vožnje, što u međuljudskim odnosima, samokontroli i samopouzdanju. Svakako treba naglasiti da se radi o vozaču od nepunih 14 godina, vjerojatno jednom od najmlađih hrvatskih vozača, koji je karijeru odlučio graditi izvan granica naše zemlje. Konkurencija u utrkama koje je Kodrić vozio je jaka, najjača što danas postoji, a vozači dolaze zaista iz svih dijelova svijeta, mnogi su djeca svjetski poznatih vozača, sa adekvatnom financijskom i timskom podrškom.

Sa završetkom stare godine okreće se nova stranica i u Martinovoj biografiji. Sezona 2011 odlazi u arhivu, dolazi nova, s novom momčadi, novom nadom, ali i nakon do sada održanih treninga u Engleskoj, velikim samopouzdanjem! Novi team je engleski Rick Flynn Motosport. Slijede treninzi za Winter cup u Lonatu i WSK u La Conci. Osim nekoliko pojedinačnih utrka Martin će i ove godine voziti kompletno prvenstvo WSK Euro i Master serija te Svjetsko i Europsko prvenstvo u sklopu CIK FIA kalendara.

Uoči nove sezone evo i Martinovih pozitivnih razmišljanja: “Sad već imam neko iskustvo, znam što me čeka, čvrsto vjerujem u svoj novi tim, a što je još važnije, znam da i oni vjeruju u mene! Nadamo se odličnim rezultatima!”

Nadamo se i mi, jer Kodrićev talent je nedvojben. Neka ovaj team bude onaj pravi, neka bude i malo sreće i neka hrvatska zastavica kraj njegovog imena, a umjesto koje često stoji praznina jer organizator ne zna kako izgleda, bude na samom vrhu poretka!