"Vraćam se po oba naslova", - Marin Ivanov (MK Azalea Racing)

"Vraćam se po oba naslova", - Marin Ivanov (MK Azalea Racing)

Mladi zadarski motociklist Marin Ivanov, odnedavno na riječkoj adresi, jedan je od najtalentiranijih hrvatskih vozača u cestovnom motociklizmu. Kao član moto kluba “Azalea Racing”, nastupa u klasi Super Stock 600 u prvenstvu Hrvatske te međunarodnom europskom natjecanju Alpe Adria. Nažalost, prošlu sezonu morao je pauzirati. Popričali smo nakratko s njime.

Marine, lani si pretrpio ozljedu koja te nakratko udaljila od utrka. Što se dogodilo i kako je tekao oporavak?
Otišli smo na Lausitzring, bile su pripreme i testiranja pred prvu utrku IDM-a,to nam je bilo prvi put da smo se susreli s velikim timovima u tom prvenstvu pa i našim RTH team za koji sam vozio,naravno u skladu s time očekivanja su bila velika i tražili su se dobri rezultati. Subotu smo odradili jako dobar trening, bio sam među prvih pet vozača od gotovo 40 u Yamaha R6 Dunlop Cupu. Nažalost, u nedjelju na prvom treningu krenuo sam pun eksplozivnosti i želje za još jačim rezultatom, u jednom lijevom dugom zavoju sustigao sam sporijeg vozača koji mi je zasmetao za “štopericu” i krenuo sam prelaziti ga s vanjske strane. U trenutku otvaranja gasa zadnja guma mi je popustila i motor me izbacio sa sjedala (highside) i pao sam. U bolnici su ustanovili da imam slomljenu podlakticu, ali je kost ostala na mjestu pa su me fiksirali i poslali kući. U Rijeci su mi stavili gips i pustili me kući. Mjesec dana kasnije vozio sam prvi trening na Grobniku i u sedmom krugu na kočenju ista kost je pukla, ozljeda je bila vrlo teška i završio sam na operaciji. Zaradio šipku i devet vijaka od titana koje ne smijem imati na motoru, a svo to oporavljanje se otegnulo mjesecima i propustio sam sezonu. Ali sad sam zato spreman.

Marin Ivanov (MK Azalea Racing)

Nastupa u klasi SuperStock 600 na Yamahom R6

Na kojim natjecanjima planiraš nastupiti ove godine?
Vraćam se završiti posao u Alpe Adria Championship i Prvenstvo Hrvatske! Želim postati prvak u oboje tako da mogu nastaviti karijeru kao osvajač titule AA jer to otvara mnoga vrata prvenstveno u europskim natjecanjima pa zatim i svjetskim natjecanjima.

Koja ti je omiljena staza u Alpe Adriji?
Tehnički zahtjevan Hungaroring. Prvi put sam bio na toj stazi i u utrci sam uspio skinuti rekord u klasi superstock 600 za PH koji je do tada držao Luka Nervo. Ako se dobro sjećam on je vozio 1:58.x a ja 1:56.500

Kojeg od svojih konkurenata smatraš najljućim?
Svi su jako dobri vozači u AA i PH,nemogu izdvojiti niti jednog jer je sezona duga i može se dogoditi svašta! Neki su brzi,a neki skupljaju bodove.

Od početka ožujka redovito trenira na Grobniku

Od početka ožujka redovito trenira na Grobniku

Kako si se pripremao za sezonu?
Pripreme za sezonu nisu tekle glatko jer sam imao bolne terapije radi ruke do siječnja, a od tada jako puno radim na svojoj kondiciji i snazi u zatvorenim objetkima. Malo sam imao treninga na motoru jer mi vremenska prognoza na Grobniku nije dopuštala sve do početka trećeg mjeseca. Odtad sam gotovo svaki vikend, pa čak i preko tjedna na stazi. Radim na sebi i na motoru uz mog mehaničara Marka Slavića koji mi uvjek prigovara za desetinku sekunde.

Marin Ivanov

Dobro pripremljena Yamaha R6 u novim bojama

Jeli motocikl spreman?
Moja Yamaha R6 dobila je nove boje. Motocikl je pripremljen jako dobro prema pravilniku AA i PH,imamo puno dodatnih djelova ovjesa i prijenosa za podešavanje od staze do staze, tako da smo i po tom pitanju spremni.

Kako je počela tvoja motociklistička priča?
Prije pet godina, kada sam s Apriliom RS 125 nastupao na amaterskim natjecanjima poput Motohappeninga. Ubrzo sam prešao na veći motocikl – Kawasaki ZX6R iz 2007. i vozio njime Dunlop Cup, gdje sam osvojio prvo mjesto iste i naredne sezone. Tek 2009. krenuo sam u profesionalne utrke prvenstva Hrvatske i Alpe Adrije, gdje sam osvojio četvrto mjesto za PH, a 2010. postao prvak PH i četvrti u međunarodnoj Alpe Adriji.  Tada sam dobio pozivnicu za talijanski MCS world endurance team i nastupio u utrci u Dohi-Qatar-Losail, gdje smo kao tim od tri vozača osvojili deveto mjesto na svjetskom endurance superstock 1000 prvenstvu! Vozili smo Suzuki GSX-R 1000 iz 2010., što je meni bio prvi put na Pirelli gumama i “tisućici”.

Marin Ivanov

Na najvišoj stepenici 2010. godine

Tko su ti uzori u motociklizmu?
Pa konkretno nemam baš jednog uzora, moje zvijezde vodilje su svi oni koji su postali prvaci svjetskih prvenstava jer su cijeli svoj život dali za motociklizam.

Vidiš li se uskoro nekom prvenstvu višeg ranga?
Kao i svaki vozač, volio bih barem prisustvovati, ako ne i postati prvak supersport svjetskog prvenstva, ali držimo se realnog – moram najprije završiti s domaćim i nama najbližim prvenstvom na putu prema tome.