Prva generalka Rok Turk-Zdravko Draženović

Prva generalka Rok Turk-Zdravko Draženović

Rok Turk ukazao mu je povjerenje, nazvao i zamolio ga da sjedne na “desni sic” zadnjeg Peugeotovog čuda tehnike. Slovensko-hrvatska posada pokazala se kao dobitna kombinacija koja nije mogla završiti bolje. Prva generalka u životu i Roku i Zdravku… ili kako  Zdravac kaže: ” Kruna i san svakog vozača i suvozača”. 

Postavili smo mu par pitanja da nam prenese svoje dojmove iz Peugeota 208 R2…

 

Čuli smo da voliš Opatiju i Opatijski rally?!

Da li je uopće potrebno trošiti riječi na ljepotu Opatije i sama pomisao da je u blizini more. Svaki grad ima svoju dušu pa tako i Opatija i Opatijski rally.

Rok i ti ste prvi puta zajedno u trkaćem autu. Od kuda ideja i kako se slagala slovensko-hrvatska posada?

Pa sasvim slučajno iako ja volim reći da u životu nema slučajnosti. Nazvao me prvo Viliam Prodan i rekao da će me nazvati Rok Turk jer njegov suvozač Enej Ložnar nije mogao dobiti slobodne dane. S obzirom da u nastavku naše sezone pripremamo istovjetan auto s kojim nastupa i Rok Turk ( Peugeot 208 R2 ) prihvatio sam poziv na suradnju i iskreno se veselio novim iskušenjima i izazovima. Što se tiče slaganja odmah smo se dogovorili i složili da mu radar čitam na hrvatskom jeziku, jer više manje je sve isto. Već na popisivanju smo se polako uskladili i na kraju se vidi i rezultat.

3

Par riječi o konkurenciji?

Znali smo da ćemo biti inferiorniji naspram “velikih” autiju, ali kad smo vidjeli da će na dan utrke padati kiša potajno smo se nadali postolju. Što se tiče same konkurencije u klasi izvrsni fight do zadnjeg metra s Novakom, Kodeljom i sve bržim Siladićem.

Kakva je bila organizacija, brzinci?

Organizacija na izvrsnom nivou jedina zamjerka je premali broj posada ili prevelik prostor servisa jer je falilo onog druženja među posadama. Što se tiče brzinaca vrlo brzi, zahtjevni, dinamični, ali i jako skliski zbog puno izmjena različitih vrsta asfalta, a naravno i puno kiše na samim brzincima.

2.002

Viliam i ti imate u planu voziti 208 R2 sljedeću sezonu.  Kako ti se čini automobil u odnosu na Citroen C2R2?

Da me netko krivo ne shvati Citroen C2 R2 MAX je vrlo brz i konkurentan auto, ali Peugeot 208 R2 je u puno stvari moderniji s nekim novim rješenjima. Mirniji, duži, širi, eksplozivniji, prostraniji iznutra, nježniji mjenjač…. Sve u svemu po meni klasu bolji auto.

Nešto za kraj…

Na kraju bih samo rekao da su za mene svi pobjednici koji su stigli po ovakvim uvjetima i konfiguracijom brzinaca do ciljne rampe. Malo nas je i sreća pomazila kad je mađarska posada imala gumi defekt, ali to i jesu čari rallya i kraljice automobilizma. Danas nama, sutra nekome drugome. Zato je i užitak sudjelovati na rallyu jer je totalno nepredvidljiv. Zahvalio bih se svima koji su na bilo koji način pomogli da stanemo na najvišu stepenicu postolja. Ovo je bila izvrsno odrađena utrka i timska pobjeda ( mama Turk, tata Turk, sestra Tajda, Rok i ja ).

Čestitke svim posadama na završenom rallyu koji nije bio nimalo lagan, štoviše bio je težak i zahtjevan po ovakvim uvjetima. Posebne čestitke Kodelji – Bužić, Siladić – Durak, Novak – Čar i mađarskoj posadi Kovacs – Istovics koji nam nisu dali ni trenutka opuštanja.

Naravno najveća zahvala ide Roku Turku na ukazanom povjerenju!

Vidimo se u Poreču s novim vozilom.

1.007