santa.domenica_more_than_rally

Daniel Vojvodić je srce rallyja Santa Domenica. Vozač Mitsubishija, promotor i organizator u jednoj osobi. Ove godina na svojem spektaklu, rallyu nove generacije, očekuje 100-tinjak posada i 10.000 gledatelja.

 

Kako ste zadovoljni s prva tri održana rallya Santa Domenica?

Od početka jasan je bio organizacijski iskorak, a to je organizacija rally natjecanja koje će vratiti rally utrke na dane stare slave kada su se rallyi više vozili na najatraktivnijoj podlozi, makadamu.

Kada je startalo 100-tinjak posada i uz staze se okupljalo po nekoliko tisuća gledatelja. Za tako nešto imali smo viziju koje se držimo i danas, organizirati jednostavan makadamski rally što dostupniji vozačima i posjetiteljima. Automatski to rezultira smanjenju troškova sudjelovanja i za jedne i za druge.

S dosadašnja tri održana Rally Showa Santa Domenica iznimno smo zadovoljni jer smo uspjeli približiti kraljicu automobilizma gledateljima, a i samim vozačima. Iz godine u godinu napredovali smo u svim pogledima. Publika i vozači su to prepoznali stoga i ne ćudi podatak da se prošle godine na startu našlo osamdesetak posada, uz sudjelovanje preko dvadesetak „velikih“ automobila od čega čak dva WRC-a. Dok se broj posjetitelja za naše prilike popeo na skoro nezamislivih 10.000.

 

Rally Santa Domenica je rally nove generacije. Koje su za vas glavne prednosti vašeg koncepta?

Danas je ljude teško dovući čak i na besplatne degustacije stoga dobiti ih na mjesto koje im se pruža smrzavanje u blatu i mjestimični udari vjetra uz senzacionalne bočne prolaske i zvukove metalnih rally ljubimaca nije baš obećavajuće.

No naš X faktor je ono što čini razliku. Posjetitelje i vozače ne privlačimo lounge barovima, skupocjenim pićima i cateringom te VIP sektorima već spontanošću i prirodnošću.

Trud, vrijeme, živci i novac te naravno dobri ljudi uvijek spremni pružiti pomoć. Sve je to potrebno za organizaciju ovako uspješnog natjecanja koje iz godine u godinu strmoglavo raste, kako kvalitetom same organizacije, kvalitetom i brojem natjecatelja tako i masovnošću posjetitelja.

Filozofija organizacije je takva, da se rally sport prilagodi našim uvjetima te približi gledateljima i široj javnosti, stoga je Rally Show SANTA DOMENICA natjecanje s klasičnim mjerenjem vremena, ali i ocjenjivanjem najatraktivnijih prolazaka te najdaljeg skoka. Rally se sastoji samo od brzinskih ispita bez veznih sektora tj. etapa jer se start i cilj brzinaca nalaze u sklopu samog servisa rallya i sve to naravno na iznimno atraktivnoj makadamskoj podlozi.

Riječ je o rally utrci nove generacije koja se u mnogočemu razlikuje spram FIA utrka za nacionalna prvenstva, a samim time nudi puno lakši ulazak mladim vozačima u svijet kraljice auto sportova.

cibej.Bitterman_Photo_by_A._REMETINEC

Ivan Čibej/Saša Bitterman – Škoda Octavia WRC

Pravo nastupa imaju natjecatelji neobavezno o posjedovanju natjecateljskih licenci nacionalnih automobilističkih saveza, natjecateljska vozila ne moraju biti u skladu s važećim homologacijama i ne moraju biti registrirana jer se natjecanje u potpunosti odvija na cestama zatvorenima za javni promet. Također postoji mogućnost dvostrukog starta (dvije različite posade s istom natjecateljskom vozilu).

Vozila se raspoređuju u jednu od četiri sljedeće klase, tri prema zapremini motora i jednu s pogonom na stražnje kotače neovisno o zapremini motora:
SPRINT / < 1400 ccm
SUPER SPORT / 1401 – 2000 ccm
NO LIMIT / 2001 > ccm
RWD / SVI

Na našem rallyu dopušten je start i vozačima juniorima koji su i više nego zainteresirani za nastupe. Tako da ove godine imamo i specijalno natjecanje za njih atraktivnog naziva Usodna Strast Junior Trophy.

Također radi velikog broja najavljenih vozača u Lada automobilima, poglavito iz Mađarske, otvaramo i njihovo natjecanje naziva Lada Trophy.

 

Kakav je za sad interes vozača?

Interes vozača je izrazito velik, poglavito iz Slovenije i Mađarske. Najviše zato što je rally jedinstven, makadamski, financijski vrlo prihvataljiv te dostupan svima.
Između ostalog jedan je od posljednjih u sezoni diljem Europe što privlači mnoge da na najatraktivniji način okončaju sezonu.

Pošto smo svi u organizaciji aktivni ili bivši natjecatelji, dobro kotirani i prihvaćeni u automobilističkim krugovima osobno kontaktima dopiremo do jako velikog broja natjecatelja. Također jako puno pažnje polažemo na promociju, web, društvene mreže, radio, TV i tiskane medije. Sve to je garancija uspjeha da će ovogodišnji rally sa sigurnošću brojati preko 100-tinjak posada iz više od 5 Europskih zemalja. te u dva dana održavanja privući čak više od 10.000 gledatelja.

 

Dali će brzinski ispiti ostati isti kao i 2012?

Koncept brzinskih ispita će naravno ostati isti, Jedan kružni brzinac s četiri prolaska, dva puta u jednom i dva puta u suprotnom smjeru. Pa zašto mijenjati dobitnu kombinaciju J? Sama trasa brzinskog ispita će doživjeti neke promjene tako da će sve skupa biti još atraktivnije i zanimljivije. Matematika je jednostavna, 100 posada na startu, svaka od njih proći će dva kruga po jednom brzincu, znači u četiri brzinska ispita dolazimo do računice da će gledatelji u jednom danu vidjeti preko 800 prolazaka! Zapanjujuće dobro, zar ne!

vojvodic