kopecky

Pobjednici 40. Croatia Rallya – Jan Kopecky/Pavel Dresler

Jan Kopecky i Pavel Dresler u Škodi Fabiji S2000 pobjednici su 40. izdanja Croatia Rallya. Očekivano, Škodin tvornički vozač je prvi stigao do cilja te potvrdio svoje prvo mjesto u Europskom Prvenstvu. Drugo mjesto pripalo je Andreasu Aigneru u Subaru Imprezi dok je treći u gerneralci završio je Hermann Gassner jun. u Mitsubishiu EVO X. I Aigner i Gassner su pokazali da mogu biti vrlo brzi te parirati s20000 autima.

big2_Podium_Cro_14

Podij – Kopecky/Dresler, Aigner/Watzl, Gassner/Mayrhofer

Puno se očekivalo i od Pietera Tsjonena i Bernda Casiera u Škodi Fabiji s200 no završili su na četvrtom mjestu. Odličan je bio i 19.-godišnji Henk Lategan u Škodi Fabiji s2000 no već na BI3 su izgubio je dragocjeno vrijeme zbog izlijetanja Germaina Bonnefisa te im je dodjeljeno vrijeme Antonina Tlustaka koji je puno sporiji. Utrku je završio na petom mjestu.

big2_Sebalj_Cro_15

Velika podrška uz stazu – Juraj Šebalj

Juraj Šebalj i Toni Klinc dugo su se pripremali za ovu utrku. Držali s odlično peto mjesto u generalnom poretku no na Butonigi su napravili malu grešku te završili svoje natjecanje. Daniel Šaškin i Damir Bruner su neposredno prije utrke prvi puta su sjeli u Ford Fiestu RRC. Za nijansu sporiji automobil od Fieste WRC na prvoj utrci nisu ni očekivali da će ukrotiti automobil te kako Danči kaže “treba puno vise kilometara u guzici da bi se moglo parirati profičima”. Utrku je završio na osmom mjestu.

big2_Saskin_Cro_05

Daniel Šaškin – Ford Fiesta RRC

Samo prvi dan natjecanja (7 brzinskih ispita) bodovao se za Prvenstvo Hrvatske. Pobjedu je zasluženo odnio Juraj Šebalj ispred Daniela Šaškina. Treće mjesto pripalo je mladom Buzećaninu. Viliam Prodan sa suvozačem Zdravkom Draženovićem u Citroenu C2R2 odvezao je odličnu utrku no na predzadnjem BI probušio je gumu te izgubio odličan plasman u generalnom poretku. Ipak na prvih 7 BI koji su se bodovali za PH stigao je u cilj sa trećim najbržim vremenom. Odličan je bio i Nikola Dobrila u Citroenu DS3 no problemi sa automobilom na početku rally rezultirali su lošijem plasmanu.

Viliam Prodan (photo: Morgan Matijević)

Viliam Prodan (foto: Morgan Matijević)

Osoba koju svakako treba spomenuti je slovenski predstavnik Aleks Humar u Renault Cliu R3. Već je poznato da se Humar u Cliu odlično nosi sa velikim autima na slovenskim rallyima, no sedmim mjestom generalnog poretka na Croatia Rallyu zaslužio je veliki pljesak i poštovanje. Od ostalih slovenskih predstavnika odlični su bili Jani Trček te Asja Županc koji su zauzeli drugo i treće mjesto generalnog poretka u Prvenstvu Slovenije.

Aleks Humar (foto: Julius)

Aleks Humar (foto: Julius)

U Srpskom Šampionatu najbrži je bio Vladica Rabrenović u Renault Cliu. Već gotovo domaćin na hrvatskim stazama u na ciljnu rampu je došao sa više od 5 minuta prednosti ispred Aleksandra Dimitrijevića u Zastavi Yugo te Nenada Vincetića u Renault Cliu.

Vladica Rabrenović (photo: Julius)

Vladica Rabrenović (foto: Julius)

Za kraj spomenuli bi događaj koji je prema riječima publike obilježio rally. “Respect” i nagradu za fair play zaslužila je domaća posada Sandi Jugovac-Dorjano Milanović.  Na startu zadnjeg brzinskog ispita slovenskom prestavniku Janu Mraku Suzuki Swift otkazao je puslušnost te se zaustavio odmah poslje stata. Pošto je do kraja rallya ostalo svega par kilometara Sandi i Dorjano su odučili pomoći kolegi te su ga svojim automobilom pogurali do cilja brzinskog ispita i ciljne rampe. Sandi i Dorjano svaka čast!

Fair Play- Sandi Jugovac (photo:julius)

Fair Play- Sandi Jugovac (foto: Julius)

REZULTATI