Najbrži na Grobniku - Vjekoslav Čičko (AK INA Delta) /foto:Arsen Miletić

Uvjerljivo najbrži na Grobniku – Vjekoslav Čičko (AK INA Delta) /foto:Arsen Miletić

Zagrebački automobilist Vjekoslav Čičko (AK INA Delta, Fiat 500) pobjednik je posljednje  utrke prvenstva  Hrvatske u kronometar vožnjama koja se pod imenom “5. Nagrada RI Autosporta 2014.” u organizaciji AK Ri autosport ove nedjelje održala na improviziranoj stazi parkirališta grobničkog automotodroma. Sunčano i toplo vrijeme koje je sam direktor natjecanja prozvao “prvim danom ljeta” poslužilo je organizatora, a i natjecatelje, te je uz dobru organizaciju i solidan broj od 37 natjecatelja na pravi način zaključena sezona natjecanja.

Ukupni pobjednik PH u kronometar vožnjama - Marin Čohar (Ri autosport) /foto: Mia Žudić

Ukupni pobjednik PH u kronometar vožnjama – Marin Čohar (Ri autosport) /foto: Mia Žudić

Sezona je otvorena početkom travnja već tradicionalnim “duplim natjecanjem” (boduje se zasebno za PH lijevi i desni krug) u Taru, te se nastavila utrkama u Kanfanaru, Plomin Luci, Slanom i na koncu Grobniku. Na šest natjecanja nastupilo je u prosjeku 40 natjecatelja, a samo je jedan vozač uspio dva puta zauzeti prvu poziciju  ukupnog poretka – izvrsni Marin Čohar (AK Ri autosport, Renault Clio) bio je najbrži u Taru i Plominu. Na ostalim natjecanjima slavili su Sanjin Prodan (AK Buzet Autosport, Autobianchi), Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi), Mladen Đajić (AK Ragusa Racing, Zastava 850) i Vjekoslav Čičko.

Miljenik publike Kizo - Zoran Grabović (AK Ri autosport) /foto:Arsen Miletić

Miljenik publike Kizo – Zoran Grabović (AK Ri autosport) /foto:Arsen Miletić

Jako sam zadovoljan rezultatom i zahvalio bi se svima koji su na bilo koji način pridonijeli da ga ostvarim – sponzorima, AK Ri autosport, pratećoj ekipi i naravno obitelji i prijateljima bez kojih bi sve ovo bilo nemoguće.- rekao je Marin te se osvrnuo i na financijsku “težinu” ostvarivanja rezultata kao i na rizik ovoga sporta. Sredinom sezone, teško izlijetanje na natjecanju u Kanfanaru, od staze je udaljilo branitelja prošlogodišnjeg naslova državnog prvaka Ivana Pavlovića – Kronometar je disciplina koja predstavlja ulaz u svijet automobilizma i zbog toga se ne čini zahtjevnom. Međutim, da bi se sudjelovalo na svim natjecanjima i ostvarilo vrhunske rezultate potrebno je zatvoriti određenu financijsku konstrukciju što je većini nas bez sponzora neizvedivo. Ove sezone smo se uvjerili i da kronometar nikako nije bezopasna disciplina, ali..to je autosport..atrakcija..adrenalin.. ono što sve nas koji se time bavimo pokreće i privlači…

Vjekoslavu Čičku ovo je bio prvi nastup na kronometar natjecanju ove sezone te je na kraju natjecanja, iznimno zadovoljan rezultatom, najavio svoj nastup i borbu za vrh iduće sezone. S postignutim ukupnim vremenom od 4:30.559 minuta slavio je ispred drugoplasiranog Zorana Vidmara (AK Pula-Rovinj, Zastava Yugo), a obojica su bili brži od “domaćina” trećeplasiranog Marina Čohara.

 

Drugi na Grobniku - Zoran Vidmar (AK Pula-Rovinj) /foto:Arsen Miletić

Drugi u ukupnom poretku i najbrži u klasi 5 – Zoran Vidmar (AK Pula-Rovinj) /foto:Arsen Miletić

U najmanjoj serijskoj klasi 1 (do 1200ccm) slavio je Nikola Baf (AK Istra Racing Team, Peugeot 106) ispred Sandra Miskića (AK Istra Racing Team, Peugeot 106) i Kristijana Krajcara (AK Buzet Autosport, Peugeot 106).

Odličan u debitantskoj sezoni - Maurizio Cvitić (AK D.T.) /foto:Mia Žudić

Odličan u debitantskoj sezoni – Maurizio Cvitić (AK D.T.) /foto:Mia Žudić

Na najvišu stepenicu pobjedničkog postolja klase 2 (1200-1600ccm) popeo se Danijel Grubiša (AK Istra Racing Team, Peugeot 106). Drugi je bio Marko Gebauer (AK Opatija, Citroen Saxo) a treći Maurizio Cvitić (AK D.T., Citroen Saxo).

Najbrži u klasi 2. -Danijel Grubiša (AK Istra Racing Team) /foto:Arsen Miletić

Najbrži u klasi 2. -Danijel Grubiša (AK Istra Racing Team) /foto:Arsen Miletić

Ovosezonski “vladar” klase 3 (iznad 1600ccm), Toni Malinarich (AK D.T. , Renault Clio Sport), ovoga puta se morao zadovoljiti drugim mjestom jer je pred domaćom publikom brži bio Goran Crnković (AK Ri autosport, Peugeot 208 GTI). Treće mjesto pripalo je Nikoli Mijandrušiću (AK Istra Racing Team, Seat Ibiza).

Najbrži odvjetnik među vozačima - Goran Crnković (Ri autosport) /foto:Mia Žudić

Najbrži odvjetnik među vozačima – Goran Crnković (Ri autosport) /foto:Mia Žudić

U sportskoj klasi 4 do 1.400 ccm slavio je pobjednik “generalke” Vjekoslav Čičko dok je drugi bio uvijek brz, a ujedno i pobjednik klase za sezonu 2014., Dean Jurasić (Istra racing team Pazin). Treće mjesto “malog sporta” pripalo je Nenadu Damariji (AK Pula-Rovinj) koji je u želji za što boljim plasmanom nemilosrdno izudarao supruginog Autobianchija.

Uvijek atraktivan i brz -Dean Jurasić (AK Istra Racing Team) /foto:Arsen Miletić

Uvijek atraktivan i brz -Dean Jurasić (AK Istra Racing Team) /foto:Arsen Miletić

5. u ukupnom poretku Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj) /foto:Arsen Miletić

5. u ukupnom poretku Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj) /foto:Arsen Miletić

Najbrži u najjačoj klasi sport iznad 1400ccm na Grobniku je bio Zoran Vidmar. Drugo mjesto pripalo je Marinu Čoharu dok je treći bio Zoran Grabović (AK Ri autosport, Opel Kadett GT/E)

 

Najbrži u klasi diesel - Nenad Hrvatin (AK D.T.) /foto:Arsen Miletić

Najbrži u klasi diesel – Nenad Hrvatin (AK D.T.) /foto:Arsen Miletić

U klasi dizel sjajan nastup i četvrtu pobjedu sezone upisao je Nenad Hrvatin (AK D.T., VW Golf GTD). Drugo mjesto osvojio je Sanjin Soldatić (AK Ri autosport, VW Golf I) te treće Sandi Jugovac (AK Istra Racing Team, Seat Ibiza).

Hrvatin je slavio i u konkurenciji juniora ispred Sandija Andrejevića (AK Opatija, Fiat 127) i Maurizia Cvitića.

Drugi u konkurenciji najmlađih -Sandi Andrejević (AK Opatija) /foto:Arsen Miletić

Drugi u konkurenciji najmlađih -Sandi Andrejević (AK Opatija) /foto:Arsen Miletić

Među vozačicama uvjerljiva je i ovoga puta bila Iva Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi) ispred Mije Ozvačić (AK Buzet Autosport, Peugeot 106), te “turbo none” Ljiljane Kamenar (AK Rijeka, Autobianchi). Najbrži veteran bio je Antun Laušin (SAK Samobor, Honda Civic), dok je druga bila Ljiljana Kamenar.

Iza nas je još jedna kronometar sezona, treća na nivou državnog prvenstva. Sada je vrijeme za popunjavanje rupa u pravilnicima, a za vozače je zimski odmor vrijeme za povlačenje u radione. Nadamo se da će na proljeće na startu kronometra biti ovoliko ili više automobila i da će kronometar ostati jedna od najpopularnijih i najposjećenijih automobilističkih grana.

cohar2-a.miletic