Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović

Dino Butorac, supružnici Pulić i Robert Bradarić nakon Konavala (foto: Tanja Franić)

Najtrofejniji hrvatski automobilist ostvario je svoju prvu ovogodišnju generalku na brdskim stazama. Nakon što su ga je u  Skradinu i na Malački pobijedio Mađar Laszlo Szasz, a na Učkoj mladac iz Rijeke Dino Butorac, dočekao je svoje tri minute vožnje. U dvije što se za konačni rezultat zbrajaju na “svojoj” je stazi bio brži od Butorca, a nenadano se riješio Szasza i prije početka – naime Mađar je u dva vikenda ( prije sedam dana Lučine u Sloveniji ) ostao bez rezultata.

Dubrovački automobilistički as Niko Pulić ukupni je pobjednik međunarodne brdske auto utrke “Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović” i uz to je novim rekordom staze osvojio posebni “Trofej Željko Đuratović” što ga organizator utrke Autoklub Dubrovnik racing dodjeljuje u znak sjećanja na svog nekadašnjeg prerano preminulog tajnika kluba. Posebno je bio dirnut trofejom u sjeti za velikim čovjekom i prijateljem koji nas je prerano napustio.

Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović

Skroman odaziv vozača na krajnji jug Hrvatske (foto: Facebook)

Na gotovo 40 stupnjeva u zraku, Pulić je do pobjede došao  u formuli Dallara 393 uz dvije najbolje vožnje stazom Gruda – Ljuta dugom 3.260 metara, od kojih je druga bila rekordna u vremenu 1:38,848 minuta prosječnom brzinom 118,72 km/sat. Put do pobjede bio mu je olakšan odustajanjem mađarskog asa Laszla Szasza koji je već u prvoj vožnji zbog tehničkog kvara formule Reynard Zytec C1L morao odustati. Međutim, da bi došao do pobjede Pulić se morao dokazati ispred dvostruko mlađeg, ali ove sezone izravnog konkurenta za naslov državnog prvaka mladog Riječanina Dina Butorca (Matulji racing). Butorac se formulom Renault 2000 morao zadovoljiti sa dva druga mjesta uz zaostatke od 862 tisućinke u prvoj, odnosno dvostruko više u drugoj vožnji, time i drugom pozicijom kategorije II sportskih vozila.

Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović

Dejan Dimitrijević (snimio M.Krpan)

Neizvjesno je bilo i u kategoriji I turističkih automobila gdje je pobjeda, ujedno trećim mjestom “generalke” pripala Solinjaninu Robertu Bradariću. Naime, najveći favorit Riječanin Siniša Krainc (Klek Ogulin) prošlogodišnji dvostruki državni prvak u prvoj je vožnji imao tehničkih poteškoća sa svojim Ford Escortom RS Cosworthom osvojivši tek šesto vrijeme  kategorije. Zaostatak je bio veliki pa mu za  pobjedu nije bilo dovoljno niti najbolje vrijeme u drugoj vožnji kada je nadmašio i Bradarića i Dejana Dimitrijevića (Dubrava Zagreb) koji je uz četvrti puta ove sezone drugim mjestom učvrstio vodeću poziciju kategorije I i grupe H/E1 u prvenstvu Hrvatske.

Najslabiji odaziv vozača u posljednjih 10 godina

Na utrci je nastupilo svega 36 vozača što je u posljednjih deset godina najmanje na jednoj domaćoj brdskoj auto utrci, a nisu nastupila niti tri najavljena crnogorska automobilista koji su pri dolasku “zapeli” na crnogorsko-hrvatskoj granici.

Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović

Ivan Pulić (Dubrovnik racing); snimio M. Krpan

Dubrovčanin Žarko Knego pobijedio je u izravnoj borbi za državnog prvaka grupe N i vodećeg klase  N2 Riječanina Igora Vičevića (AK Rijeka), što mu je bio osobni poklon za rođendan kojeg je proslavio poslije utrke upravo u  društvu Vičevića, dok je tehnički kvar od pobjede udaljio još jednog riječkog automobilistu Maria Jurišića (RI autosport) kojem je u prvoj vožnji poslušnost otkazala “Honda Civic” i time izravno pogodovala pobjedi još jednog Dubrovčanina Nikše Šabadina u klasi H 15.

Pobjednik grupe A/SP očekivano je bio branitelj naslova državnog prvaka Sebastian Čepar (M.R.C. Sport), a pobjedom na domaćem terenu na putu za naslov ekipnih prvaka učvrstili su se vozači Autokluba “Dubrovnik racing”.

Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović

Manuel Kodelja (Buzet autosport); foto: M.Krpan

Gotovo deset posto sudionika činili su istarski automobilisti. Rezultati njih trojice veoma su zapaženi. Veteran Mario Delmoro (Pula-Rovinj) pobijedio je u klasi H14, Saša Černeka (Buzet autosport) u klasi SP12, dok se s krajnjeg juga “kući vraća pjevajući” mladi Maksim Šetić (Istra racing team Pazin) sa drugim mjestom klase N1.

Prvenstvo je ušlo u završnicu i slijedeća utrka je za dva tjedna u Stubičnim tolicama na stazi Sljeme.

Rezultati: ukupno 1. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Dallara 393) 3:18,210 minuta (zbroj vremena dvije vožnje), 2. Butorac (Matulji racing, formula Renault 2000) +2,467 sekundi, 3. R. Bradarić (Solin, Opel Vectra) +17,002, 4. Dimitrijević (Dubrava Zagreb, VW Golf V6) +19,817, 5. Krainc (Klek Ogulin, Ford Escort RS Cosworth) +23,883, 6. Slade (Dubrovnik racing.Mitsubishi Lancer EVO X) +24,883, 7. Čepar (M.R.C. Sport Rijeka, Honda Civic TypeR) +27,880, 8. Majić (Klek, VW Golf 2,0 16V) +29,910, 9. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 R2) +34,210, 10. Petar Dajak (Ragusa racing, VW Golf) +35,850; grupa N 1. Knego (Dubrovnik racing), 2. Vičević (Rijeka), 3. Barović (Dubrovnik racing); A/SP 1. Čepar, 2. I. Pulić, 3. Černeka (Buzet autosport); H/E1 1. R. Bradarić, 2. Dimitrijević, 3. Krainc; klase: N1 1. Barović, 2. Šetić (IRT Pazin); N2 1. Knego, 2. Vičević; N3 1. H. Čikor (Dubrovnik racing); A6 1. Majić, 2. Alduk (Šibenik), 3. Gojanović (Split); A7 1. I. Pulić, 2. Sentić (Ragusa racing); A8 1. Čepar, 2. Čohar (RI autosport); A9 1. Lukša (Dubrovnik racing); SP12 1. Černeka, 2. Belamarić (Šibenik); H14 1. Delmoro (Pula-Rovinj), 2. Katić (Dubrovnik racing); H15 1. Šabadin, 2. Burđelez (oba Dubrovnik racing), 3. Lubura (Ragusa racing); H16 1. Dajak (Pelješac racing), 2. Tomić (Klek); H17 1. Dimitrijević, 2. Alajbeg (Split Motorsport); H18 1. Krainc; H24 1. M. Franić (Dubrovnik racing), 2. M. Bradarić (Solin); E1-23 1. R. Bradarić, 2. Slade; E19-A 1. N. Pulić, 2. Butorac.

LIVE REZULTATI