Nagrada Dubrovnika 2011.

Treći trostruki naslov donio je Niki Puliću "dijamantni trofej HAKS-a" (foto: K. Tadijić/arhiva)

Niko Pulić, dubrovački Gospar, ponos i ikona automobilizma najturističkijeg hrvatskog grada,  pobjednom u “generalci” na stazi “Ljuta” u Konavlima nadomak Dubrovnika zaključio je uspješno ovogodišnju automobilističku sezonu na brdskim stazama. Potpomognut domaćom stazom, golemim iskustvom i srećom, nakon odustajanja izravnog konkurenta Dina Butorca (Matulji racing), Pulić je drugu vožnju odvezao formulom “Coloni Nissan” u pravom stilu prvaka i najboljim vremenom dana 1:37,947 minuta uz prosjek 119,81 km/sat,  iza sebe za 5, 291 sekundu ostavivši bosanskohercegovačkog prvaka Borisa Miljevića u identičnoj formuli. Visoko treće mjesto ukupnog poretka “Nagrade Dubrovnika 2011.”, utrke  koja je okupila 49 vozača iz šest europskih zemalja, osvojio je Slovak Peter Jurena ujedno ostvarivši najbolji rezultat u kategoriji turističkih automobila u Mitsubishi Lanceru EVO.

Nagrada Dubrovnika 2011

Šikana koja ga je možda koštala naslova - Dino Butorac (foto: Tonči Vlašić /Dubrovački vjesnik)

Već u prvoj vožnji zbog udaranja fotmulom u jednu šikanu, a potom i lakšim izlaskom izvan putanje staze odustao je Dino Butorac i tako izgubio šansu da u izravnom duelu sa Pulićem pokuša osvojiti pobjedu koja je vodila do titule prvaka Hrvatske Kategorije II (formule i prototipovi). Uoči utrke Pulić i Butorac bodovno su bili izjednačeni. Još jedan Riječanin nije imao previše sreće u posljednjoj utrci. Njegov vozni park – dva Ford escorta nisu se pokazala dobrima, okončao je tek prvu vožnju na desetom mjestu generalke, ali ne i drugu.

Nagrada Dubrovnika 2011.

Odustao zbog kvara, no obranio naslov - Siniša Krainc (foto: K. Tadijić/arhiva)

Međutim, kako na utrci nije nastupio Zagrepčanin Dejan Dimitrijević kojem se Golf zapalio na prethodnoj utrci u Buzetu, Krainc je tada stečenu prednost od šest bodova zadržao i nakon odustajanja u Konvlima čime je obranio naslov prvaka Hrvatske u Kategoriji I turističkih automobila. Hrvatsku pobjedu Kategorije I osvojio je mladi Dubrovčanin Maro Slade, što je bila njegova prva “generalka”. Utrka je odlučivala o brojnim prvacima i pobjednicima grupa i klasa, pa su ljubitelji brzina uz stazu uživali u vožnjama. Ekipni prvaci postali su vozači Autokluba “Dubrovnik racing” čiji su sportski suci uspješnom organizacijom ove utrke završili ovogodišnju sezonu hrvatskih brdskih utrka.

Rezultati ukupno: 1. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Coloni Nissan) 3:22,048, 2. Miljević (BiH, formula Coloni Nissan) +5,291, 3. Jurena (Slovačka, Mitsubishi Lancer EVO ) +10,256, 4. Bakrač (Crna Gora, Honda Accord) +14,278, 5. Kavecz (Mađarska, BMW V8) +18,349, 6. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +21,614, 7. Duda (Poljska, Mitsubishi Lancer EVO VIII) +22,099, 8. Čepar (M.R.C. Sport, Honda Civic TypeR) +22,355, 9. Majić (Klek, VW Golf Gti 2.0 16v) +23,829, 10. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 kitcar) +26,941,…

Prvenstvo Hrvatske – kategorija I 1. Slade, 2. Čepar, 3. Majić; kategorija II 1. N. Pulić; grupa N 1. Vičević (Rijeka), 2. Đ. Franić, 3. Manenica (oba Dubrovnik racing); A/SP 1. Čepar, 2. I. Pulić, 3. Sikirica (RI autosport); H/E1 1. Slade, 2. Majić, 3. Tomić (Klek Ogulin); klase N1 – 1. Barović (Du-racing), 2. Šetić (Istra racing team Pazin); N2 – 1. Đ. Franić, 2. Manenica; N3 – 1. Vičević, 2. Knego, 3. H. Čikor (oba Du-racing); A6 – 1. Alduk (Šibenik), 2. Černeka (Buzet autosport), 3. Gojanović (SAK Split); A7 – 1. I. Pulić, 2. Lubura (Du-racing); A8 – 1. Čepar, 2. Sikirica; SP12 – 1. Šabadin (Du-racing); H13 – 1. Mikulandra (Mihovil Šibenik); H14 – 1. Delmoro (Pula-Rovinj), 2. Makelja (Ragusa racing); H15 – 1. Jurišić (RI autosport); H16 – 1. Majić, 2. Tomić, 3. Pavičić (Zanatlija Zagreb); H18 – 1. Vujević (Split Motorsport); H24 – 1. M. Franić (Du-racing), 2. M. Bradarić (Solin); E1-11 – 1. Mašić (Dubrava Zagreb); klasa 21 1. T. Goleš (Trogir); E1-23 1. Slade; E19 1. N. Pulić: ekipno 1. AK Dubrovnik racing.

ONLINE