Najbrži među automobilistima - Siniša Krainc (foto: Facebook)

Mađarski automobilist Laszlo Szasz u formuli “Reynard Zytec C1L” pobjednik je ” 5. nagrade Grada Skradina 2011.”prve ovosezonske brdske auto utrke što je na stazi dugoj 3.387 metara održana u dobroj organizaciji šibenskog Autokluba “Mihovil”. Szasz je u konkurenciji 79 vozača iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Mađarske bilo klasa za sebe. U obje bodovne vožnje ostvario je najbolja vremena i na kraju zasluženo slavio ukupnom pobjedom uz prednost od 8,218 sekundi ispred drugoplasiranog, ujedno najuspješnijeg domaćeg vozača trofejnog dubrovačkog asa Nike Pulića (Dubrovnik racing koji je nastupio u formuli “Dallara F393”. No, Puliću je do pobjede kategorije II sportskih vozila domaćeg prvenstva veliki rival bio mladi riječki automobilist Dino Butorac (Matulji racing), prošlogodišnji državni prvak grupe N koji je ove sezone prešao u sportsku kategoriju. Poslije nedavnog nastupa u Austriji ovo mu je bio tek drugi nastup u formuli “Renault 2000” na brdskim stazama, a unatrag nekoliko sezona vozio je kup utrke F2000 na kružnim stazama širom Europe.  Butorac je vozio izvrsno, upisivao zaostatak tek sekundu iza Pulića i tako najavio žestoku borbu već na otvorenju sezone. U pojedinim je trenucima vozio izuzetno riskantno, ali utrku uspješno okončao na trećem mjestu “generalke”.

Sjajan nastup - Dino Butorac (foto: arhiva M.Krpan)

Još jedan mladi riječki automobilist, prošle sezone najuspješniji hrvatski vozač Siniša Krainc (Klek Ogulin) upisao je prvu pobjedu na putu obrane naslova najboljega. U ukupnom poretku bio je sedmi iza šest vozača formula i svojim “Ford Escortom RS Cosworthom” ostvario pobjedu kategorije I (turistička vozila) i grupe H/E1 ispred ove sezone zasigurno najvećeg mu rivala Zagrepčanina Dejana Dimitrijevića čiji je zaostatak u dvije vožnje bio nepune tri sekunde.

Otvorenje sezone proteklo je u izvrsnom ozračju, utrke su tekle bez problema, a do cilja je stiglo 66 vozila. Utrka je bodovana  za Međunarodno regionalno Prvenstvo Hrvatske, Državno prvenstvo Hrvatske, Prvenstvo povijesnih automobila, Prvenstvo Regije Jug HAKS-a (Dalmacija), ali i za Šampionat Bosne i Hercegovine.

Rezultati – ukupni poredak 1. Szasz (Mađarska, Reynard Zytec C1L) 3:06,230 minuta, 2. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Dallara F393) +8,218 sekunda, 3. Butorac (Matulji racing, formula Renault 2000) +10,405, 4. Smrdelj (Slovenija, formula Lola F-3000) +17,128, 5. Radić (Šibenik, formula VW 2002) +18,741, 6. Miljević (Bosna i Hercegovina, formula Nissan Coloni) +23,027, 7.  Krainc (Klek Ogulin, Ford escort RS Cosworth) +24,772, 8. Dimitrijević (Dubrava, VW Golf IV V6) +27,540, 9. Hota (BiH, Lancia Delta FF Integrale EVO) +38,279, 10. Majić (Klek, VW Golf GTI 2.0 16v) +39,331.

Prvenstvo Hrvatske – kategorija I (turistička) i grupa H/E1 1. Krainc, 2. Dimitrijević, 3. Majić; kategorija II (sport) i klasa E19 1. N. Pulić, 2. Butorac, 3. Radić; grupa N 1. Vičević (Rijeka), 2. Barović , 3. Knego ( oba Dubrovnik racing); A/SP 1. Ivan Pulić (Dubrovnik racing), 2. Černeka (Buzet autosport), 3. Alduk (Šibenik); klasa N1 1. E. Prodan (Zrinski Čabar), 2. Šetić (IRT Pazin); N2 1. Vičević, 2. Knego, 3. Manenica (Dubrovnik racing); N3 1. Barović, 2. Stefanović (Klek); A6 1. Alduk, 2. Gojanović (SAK Split), 3. Seccareccia (Opatija); A7 1. I. Pulić, 2. Lubura (Ragusa racing Mokošica); A9 1. Knez (Dubrovnik racing); H14 1. Delmoro (Pula-Rovinj), 2. Makelja (Ragusa); H15 1. Jaranović, 2. Jurišić (oba RI autosport), 3. Milković (Ragusa); H16 1. Majić, 2. Tomić, 3. Rubelj (svi Klek); H17 1. Dimitrijević, 2. Alejbeg (Split Motorsport), 3. Herceg (Pula-Rovinj); H18 1. Krainc, 2. Slade (Dubrovnik racing), 3. Grčić (Buzet as); H24 1. M. Franić (Bubrovnik racing), 2. Brozinić (Klek); SP12 1. Černeka, 2. Gavranović (Dubrovnik racing); E1-11 1. Marinić (Pula-Rovinj); klasa 21 (Felicia-Fabia) 1. Belamarić (Šibenik), 2. Rožić, 3. T. Goleš (oba Trogir); Povijesna vozila klasa C2 1. Sigurnjak (Matulji racing), 2. Alić (Zanatlija Zagreb).

LIVE rezultati