RECHBERG 2012

Pobjednik - Simone Faggioli

Ovogodišnje Prvenstvo Europe na brdskim stazama nastavljeno je jubilarnom auto utrkom „40. Int. Rechbergrennen Hill Climb Grand Prix Austria“ na stazi Tulwiz-Rechbergdorf dugoj 5.050 metara. Među više od 200 automobilista iz 13 zemalja nastupila su i dvojica mladih hrvatskih vozača i osvojili zapažene pozicije, svaki u svojoj grupi, odnosno klasi.

izvrstan međunarodni rezultat - Siniša Krainc

Riječanin Siniša Krainc, koji odnedavno nastupa za Auto karting klub „Šibenik“ vozio je svoj već legendarni „Ford Escort Cosworth“ u grupi E1 i klasi više +2000 ccm. Osvojio je u konkurenciji 23 vozača klase osmo mjesto, dok je u grupi bio deseti među 66 automobila. Zapažen je i ukupni rezultat. Krainc se poslije dvije bodovne vožnje našao na 31. poziciji, a među onima koji su bili očekivano brži od njega čak je 17 prototipova ili formula. Tim je Kraincov rezultat značajniji i zapaženiji. Analizirajući trodnevni austrijski „izlet“ u Europu na treninzima je Krainc vozio 2:28,786 minuta i imao 62. vrijeme ukupno. Na prvoj bodovnoj vožnji skinuo je više od 6,5 sekundi vozeći 2:22,087 minuta ( 32. mjesto ), da bi u odlučujućem laufu bio još brži vozeći prosječno 129,0 km/ sat u vremenu 2:20,918 minuta. Bilo je to dovoljno za 29. mjesto u vožnji iz čega je proizašao konačan plasman. Kraincov izvrstan međunarodni rezultat izuzetan je podstreh uoči otvorenja domaće sezone što za pet dana počinje u Skradinu, a biti će to još jedan trnovit put mladog Riječanina na obrani naslova državnog prvaka i želje trećeg uzastopnog naslova, a time i Zlatne kacige HAKS-a. Treba se prisjetiti da je prošle godine u Recbergu Krainc imao peh, lakše izlijetanje što za početak sezone nije baš bilo najbolje. Ova je očito bolje počela i ojačala ga na startu.

Tomislav Muhvić (AK Petar Klepac)Osmi u grupi – Tomislav Muhvić (AK Petar Klepac)

Mladi Goranin Tomislav Muhvić koji se ove sezone „skrasio“ u novom, „svom“ autoklubu „Petar Klepac“ iz Gerova, orijentirao se na europske nastupe. Nedavni start europskog prvenstva u Francuskoj nije za pamćenje, no da se „prvi mačići u vodu bacaju“ potvrdio je nedjeljni nastup u Austriji. Očito mu je njegov „Mitsubishi Lancer EVO IX“ grupe N – konačno „sjeo“. U grupi ih je bilo 19, u klasi +3000 ccm 13. Muhvić je nastup u Recbergu zaključio izvrsnim osmim mjestom i grupe i klase. Ostavio je iza sebe i u nas neka znana imena poput češke elite Jiri Losa, Martina Jermana i Gabrielu Sajlerovu, sve u identičnim „Micekima“. Muhvić je na nastupima bio ostvarenim vremenom gotovo ujednačen. Na treninzima imao je 2:29,763 minute i 74. Vrijeme ukupno. U prvoj bodovnoj vožnji brži gotovo 3 sekunde odnosno 2:27,002 minuta i to mu je bio najbolji rezultat. Tada je to bilo 57. vrijeme ukupno. U drugoj vožnji na žalost je malo usporio i rezultatom 2:28,730 minuta „pao“ na 67. Mjesto. Na kraju je završio na 63. Poziciji, ali sa izvrsnim rezultatom klase i grupe. Vrijedi podsjetiti da je Muhvić i prošle godine u Austriji bio dobar deseti u klasi, odnosno 13. u grupi. Za očekivati je dobar rezultat u Skradinu, ukoliko nastupi, a već je najavio nove europske nastupe na Apeninskom poluotoku u Španjolskoj i Portugalu.

Drugoplasirani Fausto Bormolini

Ukupni pobjednik jubilarne i najpoznatije brdske utrke u Austriji očekivano je talijanski as Simone Faggioli u prestožnom bolidu „Osella FA 30“ ispred sunarodnjaka Fausta Bormolinia (Reynard K 02). Faggioli je u prvoj vožnji ostvario vrijeme 1:55,967 minuta prosjekom 156,8 km/sat što je samo 177 tisućinki sporije od njegova rekorda iz 2010. godine. Na kraju je vremenom dvije vožnje bio brži od Bormolinia za 15,938 sekundi, a 17,110 od trećeplasiranog Čeha Miloša Beneša.

Miloš Beneš (Osella FA 30)

Izvrstan rezultat u svom prvom nastupu sa novim prototipom „Osella FA 30“ četvrtim mjestom ukupnog poretka ostvario je jedan od najboljih slovenskih automobilista Vladimir Stankovič zaostavši za pobjednikom 18,800 sekundi. U Austriji na poznatom Rechbergu pored dvojice mladih vozača na stazi Hrvatski auto i karting savez bio je zastupljen i u sudačkom dijelu. Član žirija bio je Arsen Ulčar, predsjednik OAŠ-a, a FIA observer za povijesna vozila (tehnika) Boris Gorup, predsjednik Tehničke komisije OAŠ-a našeg Saveza.