Alen Peruč (AK Zrinski)

Alen Peruč (AK Zrinski)

U organizaciji  Auto moto kluba „Extra Sport“ na stazi „Sedra – Ostrožac“ zvanoj „Krajiška zmija“ dugoj 4.100 metara nadomak Cazina u  Bosni i Hercegovini održana je međunarodna brdska automobilistička utrka „11. Velika nagrada Cazina 2011.“. Sudjelovalo je 68 vozača, među kojima i jedna vozačica – Marina Miše iz Trogira. Uz ne baš zadovoljavajuće vremenske uvjete, uglavnom kišu, snage su odmjerili automobilisti  iz šest  europskih zemalja – BiH, Hrvatska, Slovenija, Slovačka, Crna Gora i Makedonija) u utrci bodovanoj za Prvenstvo Srednjeeuropske zone (CEZ), Međunarodno regionalno prvenstvo Hrvatske za sportska i povijesna vozila, Šampionat  Bosne i Hercegovine, te Kup Sigurnost na cestama.

Mario Jurišić (AK Ri Autosport)

Mario Jurišić (AK Ri Autosport)

 

Očekivanu pobjedu s dvije najbolje vožnje  ostvario je  bosanskohercegovački internacionalac Boris Miljević u formuli „Nissan Coloni“ koji je u prvoj vožnji ostvario i najbolje vrijeme dana 2:30,768 minuta uz prosjek 97,898 km/sat. Više od deset sekundi zaostao je pobjednik kategorije II crnogorski as Danko Bakrač u „Hondi Accord“, dok je slovački prvak i jedan iz elite europskih vozača Peter Jurena sa „Mitsubishiem EVO IX“ morao priznati brže Miljevića i Bakraća uz zaostatak za pobjednikom od 13,026 sekundi. Jurena je ujedno pobjednik grupe N, Bakrač grupe H/E1, dok je  šestim mjestom „generalke“ Crnogorac Dejan Bulatović za upravljačem „Peugeota 306 SP“ bio najbrži u grupi A/SP.

 

NAJBOLJI HRVATSKI VOZAČ – ALEN PERUČ

Bilo je prijavljeno 82 vozača iz deset zemalja, među kojima i 15 hrvatskih. U konačnici sudjelovalo ih je 11, a put Cazina nisu otišli jedino vozači ogulinskog Autokluba „Klek“. Nisu tako novouređenu stazu u Cazinu oprobali Krainc, Majić, Rubelj i Tomić čija su se imena uredno našla na Listi prijava.

Najuspješniji hrvatski automobilist bio je Alen Peruč (AK Zrinski) koji je u „Peugeotu 106“ 15. mjestom ukupnog poretka osigurao treće mjesto grupe A/SP, ali i pobjedu klase A-1600. U generalci odmah iza njega sa 76 tisućinki slabijim vremenom bio je riječki automobilist Mario Jurišić (AK RI autosport) koji je nakon najboljih vremena na treninzima među hrvatskim automobilistima u nedjeljnoj utrci osvojio drugo mjesto klase H-1600, odnosno osmo grupe H/E1 što je najbolji plasman hrvatskih automobilista u ovoj najbrojnijoj grupi vozila. U grupi N najbolji hrvatski vozač osvojio je šesto mjesto, a bio je to Tomislav Muhvić (M.R.C. Sport Rijeka) u „Peugeotu Rally 1.6“, četvrtoplasirani klase N-2000.  Pobjednička postolja od naših su još zabilježili: prvo mjesto klase SP-2000 Saša Černeka (Buzet autosport, Honda Civic TypeR), drugi iste klase Boris Belamarić (Šibenik, Ford Focus 2.0), drugo mjesto klase A-1600 Sandro Miskić (Istra racing team Pazin, Peugeot 106 rally), drugo mjesto H-1400 Sergio Mišćenić (Zrinski, Fiat 127). U konkurenciji povijesnih vozila pobjedu klase C2 ostvario je hrvatski prvak Mladen Sigurnjak (Matulji racing, VW Scirocco).

Među osam odustalih samo je jedan hrvatski vozač – Tomislav Škalić (Sveta Nedjelja) u „Ladi VFTS“.

 

Rezultati – ukupni poredak 1. Miljević (BiH, formula Nissan Coloni) 5:08,568 minuta (zboj vremena dvije vožnje), 2. Bakrač (Crna Gora, Honda Accord) +10,633 sekundi, 3. Jurena (Slovačka, Mitsubishi Lancer EVO IX) +13,026, 4. Hota (BiH, Lancia Delta) +17,555, 5. Trajkovski (Makedonija, Fiat Ritmo 1.6) +23,101,…15. A. Peruč (Zrinski, Peugeot 106) +34,149, 16. Jurišić (RI autosport, Honda Civic 1.6) +34,225;

Grupe: N 1. Jurena (Slovačka), 2. Vrpčić (BiH), 3. Stefanovski (Makedonija),…6. Muhvić (Hr); A/SP 1. Bulatović , 2. Mašanović (oba Crna Gora), 3. Peruč, 4. Miskić ,

5. Černeka (svi Hrvatska); H/E1 1. Bakrač (Crna Gora), 2. Hota (BiH), 3. Trajkovski (Makedonija),…8. Jurišić (Hr).