ukupni poredak

Ukupni poredak: 2.Damarija, 1.Đajić, 3.Belinić /foto:facebook(kutina.hr)

Treće ovogodišnje natjecanje Prvenstva Hrvatske u autoslalomu održano je prošle nedjelje u organizaciji SAK Moslavine uz pomoć tehničkih izvoditelja AK Ina Delta. Natjecanje je održano u samom centru Kutine, izvrsno organizirano i medijski popraćeno (za primjer ostalim organizatorima) uz mnogobrojnu publiku koja je vozače bodrila duž cijele staze. Trkalište je postavljeno na iznimno skliskom gradskom asfaltu u kombinaciji s tehnički vrlo zahtjevnom stazom te je za vozače predstavljalo pravi izazov.

Još jedan odličan nastup -Natanael Petrov (AK RTZ)

Još jedan odličan nastup -Natanael Petrov (AK RTZ)

Pregled staze izazvao je pravu buru među vozačima, mnogi su negodovali, a organizator je nakon treninga izašao u susret korekcijama dviju ključnih točaka. Što misli o ovakvoj vrsti staze pitali smo jednog od najkompetentnijih kada je tehniciranje u pitanju Hrvoja Čižmeka (AMK Dugo Selo) – Meni se staza jako svidjela, iako sam na početku bio malo zabrinut za sigurnost gledatelja. Nemam problema sa „zmijama“, a i smatram da je autoslalom kao i OSV najbolja disciplina za ulazak u svijet automobilizma te staze i trebaju biti takve – tehničke.
Od prijavljenih 60 natjecatelja, 58 ih je prošlo verifikaciju dok ih je čak 56 završilo u rezultatima, što je za natjecanje ove discipline koje se po prvi puta održava sasvim solidna brojka.

Među vozilima največih dimenzija na natjecanju ipak vrlo spretno kroz čunjeve - Denis Šroler (AK SB Autosport) / foto:Siniša Pšeničnik

Među vozilima največih dimenzija na natjecanju ipak vrlo spretno kroz čunjeve – Denis Šroler (AK SB Autosport) / foto:Siniša Pšeničnik

Prenosimo i riječ organizatora koju nam je i ovoga puta dala tajnica natjecanja Nevena Skočić –
Izuzetno smo zadovoljni s odazivom vozačica i vozača, kao i gledatelja. To dokazuje da smo pogodili i termin i lokaciju i svakako ćemo se potruditi još vise da dogodine uvažimo sve primjedbe od strane vozača. Suradnja s lokalnom zajednicom ali i tehničkim izvoditeljem AK INA delta pokazala je da je sve moguće. Zahvaljujemo svima koji su nam pomogli staviti Kutinu na automobilističku kartu Hrvatske!!! Vidimo se i dogodine u Moslavini!
"Glas hrvatskog autosporta" Marko Palijan

“Glas hrvatskog autosporta” Marko Palijan

Svečano otvaranje natjecanja /foto:Siniša Pšeničnik

Svečano otvaranje natjecanja /foto:Siniša Pšeničnik

“Točka na i” ugodnom i ,usprkos neugodnim prognozama, sunčanom danu u Moslavini bio je angažman Marka Palijana kao komentatora. Mnoštvo publike i Paljo na mikrofonu su i Dubravi donijeli status koji danas uživa, tako da ni moslavci sa ovom kombinacijom nisu mogli pogriješiti.
dajic

Mladfen Đajić (AK Župa Dubrovačka) foto:Andrea Rastowsky

 

S postignutim ukupnim vremenom od 2:25.752 minuta što je zbroj dviju boljih od tri vožnje, slavio je drugo natjecanje za redom Mladen Đajić (AK Župa Dubrovačka) u prototipu Zastave 750 ostavivši i ovoga puta konkurenciju prilično uvjerljivo iza sebe. – Staza u Kutini je iznimno skliska,tehnička i zahtjevna s puno čunjeva u nizu. Očito je kao takva odgovarala i meni i mojem automobilu pa sam iz vožnje u vožnju radio sve bolja vremena. Ono što mi se jako svidjelo činjenica da je staza u centru grada te je natjecanje uveličalo prisustvo mnogobrojne publike što daje poseban osjećaj vozaču. Nakon tri natjecanja čak nas je trojica bodovno poravnatih na vrhu ukupnog poretka, a to znači da do kraja još svašta može biti. Maro i ja planiramo nastupiti na svih preostalih pet natjecanja i dati ćemo sve od sebe da ostanemo na vrhu- rekao nam je nakon natjecanja Mladen Đajić

Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj)

Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj) foto:Andrea Rastowsky

Drugo mjesto ukupnog poretka zauzeo je Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj) u Autobianchiju A112 dok se za treće mjesto izborio sjajnim vožnjama njegov klupski kolega Hrvoje Belinić u Renault Cliu 2.0 RS. Prenio nam je svoje dojmove – Iskreno, ostvareni rezultat je iznad mojih očekivanja. Prilikom pregleda staze bilo je jasno da će ona pogodovati malim brzim automobilima, te nisam ni pomišljao da imam šanse boriti se za jedno od prva tri mjesta. Ono što mi se osobno baš ne sviđa su definitivno predugi sektori čunjeva u nizu, tzv. „zmije“- spori su i dosadni, smatram da bi se staza i s vratima dala usporiti dovoljno da je sigurna, a opet dinamična za vožnju. Inače sam jako zadovoljan organizacijom koja je bila na visokom nivou.

Treći u ukupnom poretku - Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj) foto:Andrea Rastowsky

Treći u ukupnom poretku – Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj) foto:Andrea Rastowsky

U grupi I serijskih automobila vladali su kao i u ostalim kategorijama najmanji automobili i najbolji tehničari. Pobjednik serijske grupe na prva dva natjecanja Marko Mirosavljević (AK Pula-Rovinj), stazom u Kutini je prošao samo na treningu jer je nakon njega zbog kvara na svim Renault Cliu morao odustati od natjecanja. Najbrži je na uskoj stazi bio Krešo Merlić (AKK Zanatlija), Fiat Cinquecento ispred Daria Mučnjaka (SAK Samobor) Citroen AX 1.3 GTI na drugom i Igora Bogovića (SAK Samobor) Peugeot 106 1.0 na trećem mjestu.

Najbrži u grupi serijskih automobila - Krešo Merlić (AKK Zanatlija)

Najbrži u grupi serijskih automobila – Krešo Merlić (AKK Zanatlija)

Denis Hernaut (AKK Zanatlija)

Denis Hernaut (AKK Zanatlija)

Prvo mjesto grupe II sprint automobila osvojio je Nenad Damarija, koji je s novih dvanaest bodova skočio na vodeće mjesto u grupi ispred moćnih Clia Sportova Gorana Laušina i Hrvoja Belinića. Pehar za drugo mjesto iz Moslavine je odnio Hrvoje Belinić dok je treći bio brzi Marko Cavor (AKK Zanatlija) u Zastavi 850.

Marko Cavor (AKK Zanatlija) /foto:Siniša Pšeničnik

Marko Cavor (AKK Zanatlija) /foto:Siniša Pšeničnik

Na natjecanju je od 58 natjecatelja nastupilo čak sedam vozačica i pet juniora.
Prva stepenica pobjedničkog postolja u ukupnom poretku vozačica o pripala je i ovoga puta Ivi Damariji (AK Pula-Rovinj) Autobianchi A112. Do drugog se mjesta dovezla Mirela Stern Muc (AMK Dugo Selo) u Fiatu Cinquecento 1.2 dok je treća bila gošća na autoslalomu relijašica Gorana Hunić (AK INA Delta) koja je sa povećim Ford Focusom sasvim solidno debitirala u tehničkoj disciplini.
Najbrži junior bio je Antonio Hernaut (AKK Zanatlija) u Zastavi Yugo 1.6 ispred klupskog kolege Danijela Radovanića u Zastavi 850 i Matije Stanisavljevića (SAK Samobor) Zastava Yugo 45.
Najmlađi natjecatelj - Danijel Radovanić (AKK Zanatlija) /foto:Siniša Pšeničnik

Najmlađi natjecatelj – Danijel Radovanić (AKK Zanatlija) /foto:Andrea Rastowsky

U ukupnom poretku klubova slavili su vozači AKK Zanatlija ispred AK Pula-Rovinj na drugom i SAK Samobor na trećem mjestu.
U klasi 7 sport automobila slavio je Mladen Đajić, dok se na drugo mjesto plasirao njegov “duplić” Marijo Barović, koji je odličnim vožnjama pokazao da će uz još malo treninga u “Fići”i on tražiti svoje mjesto na vrhu ukupnog poretka..Treće mjesto je zauzeo vozač AK Pula-Rovinj u Renaultu 5gtt Domagoj belinić.
Domagoj Belinić (AK Pula-Rovinj) /fot:facebookkutina.hr

Domagoj Belinić (AK Pula-Rovinj) /fot:facebookkutina.hr