Treću godinu za redom dvostruko slavlje na dvodnevnom natjecanju u Banićima pripalo je Mladenu Đajiću (AK Župa Dubrovačka). Đajić je sa svojim vrhunski pripremljenim prototipom u šasiji Zastave 850 premoćno pobijedio na obje utrke prvenstva Hrvatske u autoslalomu i kronometar vožnjama koje su se pod imenom “Nagrada Ragusa Racinga” održale prethodnog vikenda. Klub domaćin i organizator bio je AK Ragusa Racing, a vozilo se na trkalištu industrijske zone Banići. Isto trkalište sa izmijenjenom dinamikom staze nekome je više a nekome manje odgovaralo, ali ono što je sigurno je da je pred sve natjecatelje postavljen novi zadatak te je svima omogućena borba u jednakim uvjetima. Sunčano i toplo vrijeme te suha staza ono je što gotovo svi vozači priželjkuju. Želje im je sunce na jugu ispunilo i iznad očekivanja tako da je veliki broj natjecatelja kući otišao s vidno izmijenjenom bojom kože.
AUTOSLALOM
Prvo natjecanje PH u autoslalomu održano je početkom travnja na karting stazi u Španskom. U ukupnom poretku slavio je Goran Laušin (SAK Samobor) ispred Hrvoja i Domagoja Belinića (AK Pula-Rovinj). Iz borbe za ukupni poredak u Zagrebu su ispali favoriti Mladen Đajić i Mario Barović zbog kvara na automobilu. Dubrovčani su tako iz Zagreba otišli praznih ruku, ali su se u Banićima vratili u velikom stilu. Doduše Maro je dobio otkaz kao vozač broj dva u Fićeku, ali ni njegov nastup u Citroen Saxo-u nije prošao nezapaženo. Borba za ukupni poredak u Banićima vodila se ovoga puta tek za treće mjesto, jer je drugoplasirani Vjekoslav Čičko odmakao trećem Nenadu Damariji u zbroju dviju vožnji gotovo četiri sekunde, dok je Mladen Đajić ostavio Čička iza leđa čak osam i pol sekundi.
“Domaćin” Deni Kmetović (AK Župa Dubrovačka) je svoju atraktivnu vožnju u trećem “laufu” završio prevrtanjem na krov (srećom bez ozbiljnijih posljedica), ali ga je odličan nastup u prve dvije vožnje zadržao na osmoj poziciji ukupnog poretka.
U grupi I serijskih automobila najbrži je i ove godine bio Marko Mirosavljević (AK Pula-Rovinj) u Renault Cliu RS. Iza njega su se plasirali vozači SAK Samobora Anton Laušin (Honda Civic 1.6) na drugo i Dario Mučnjak (Citroen AX 1.3) na treće mjesto.
Pobjedu u grupi sprint automobila također drugu godinu za redom odnio je Nenad Damarija ispred Gorana Laušina (SAK Samobor) u Renault Cliu i Natanaela Petrova (AK RTZ, Zastava 101 1.6) kojem je odlično sjela staza u Banićima te je ostvario izvrsna vremena plasiravši se na visoko 6. mjesto ukupnog poretka.
U klasi sport slavio je ukupni pobjednik Mladen Đajić ispred Vjekoslava Čička i Domagoja Belinića (AK Pula-Rovinj, Renault 5GTT)
Najbrža vozačica bila je Iva Damarija (AK Pula-Rovinj), Autobianchi A112 ispred Dalile Delimehić (AKK Zanatlija) Honda Civic, koja je nakon udarca u drugoj vožnji “spasila stvar” u trećoj i završila na drugom mjestu. Treća je bila Mia Ozvačić (SAK Samobor), Peugeot 106 1.0
Prvi je u poretku juniora bio Đuro Žmirak (AK Ragusa Racing) Zastava Yugo 1.6, drugi Tonči Stahor (AK Dubrovnik Racing) VW Polo 1.4 16v a treći Romano Radić (AK Dubrovnik Racing) Škoda Felicia LXI.
U ukupnom poretku klubova prvi su bili SAK Samobor sa ergelom posuđenih vozača, drugi AK Pula-Rovinj te treći AK Oneum.
KRONOMETAR
Drugog dana natjecanja na red je došla malo brža disciplina – kronometar koja okuplja još ozbiljnije “strojeve” u lovu na ukupni poredak. Jedan od glavnih konkurenata je svakako Patrik Vivoda (AK Buzet Autosport) prošlogodišnji viceprvak discipline koji je svoj nastup u Banićima završio već u prvoj vožnji zbog kvara na mjenjaču. Vjekoslav Čičko je i drugoga dana u borbi za “generalku” spojio tri brze vožnje, ali ipak ne dovoljne da bi ugrozio Đajića. Atraktivne vožnje na rubu izlijetanja publici je priuštio Nenad Damarija koji se na kraju u tijesnoj borbi s Kmetovićem plasirao na treće mjesto ukupnog poretka.
U klasi 1 slavio je Igor Bogović (AK Buzet Autosport) Peugeot 106 1.0 ispred Marka Stanisavljevića (SAK Samobor)Autobianchi A112 Abarth i Gorana Miličevića (AK Omiš Motorsport) Citroen Saxo 1.1
Najbrži u klasi 2 bio je Marko Božić (AK Buzet Autosport, peugeot 106) ispred Antuna Laušina na drugom i Josipa Pavića (AK Oneum, Suzuki Swift) na trećem mjestu.
Klasa 3 pripala je Goranu Crnkoviću (AK RI Autosport). Drugo mjesto je zauzeo Stijepo Petrušić (AK Župa Dubrovačka, Opel Astra) te treće Božo Prnić (AK Pelješac Racing, Peugeot 206 S16 2.0)
Poredak klase 4 jednak je ukupnom poretku dok je u „velikom sportu“ , klasi 5 najbrži bio Mario Barović u Citroen Saxo-u. Na drugu stepenicu pobjedničkog postolja popeo se Teo Blažević (AK Ragusa Racing, Citroen Saxo), te na treću Denis Močibob (AK Buzet Autosport, Peugeot 306 Gti)
Đuro Žmirak je i drugoga dana slavio u konkurenciji juniora kao i Iva Damarija u poretku vozačica. Najbrži i jedini veteran bio je Antun Laušin (SAK Samobor, Honda Civic).
U konkurenciji klubova najuspješniji su bili vozači AK Župa Dubrovačka, dok je drugo mjesto osvojila ekipa AK Buzet Autosporta te treće SAK Samobor.
AK Ragusa Racing odradio je još jedno natjecanje u odličnoj atmosferi, organizacijski vrlo dobro, tečno i tehnički profesionalno. Dado Serden je jedan od direktora natjecanja koji ništa ne prepušta slučaju, pa makar zbog toga proveo dva dana od izlaska do zalaska sunca na užarenom asfaltu bez mrve hlada. Prkoseći vrućini svakog je vozača ispratio pogledom na start i u cilj, a rezultat toga je da u dva dana na relativno kratkoj stazi nije bilo ni sustizanja ni ikakvih sličnih problema.
No Comment