Četvrto ovogodišnje natjecanje Prvenstva Hrvatske u autoslalomu održano je prošle nedjelje u Zagrebačkoj Dubravi. U pravim jesenskim uvijetima uz ogromne količine oborina, nešto manji broj ljubitelja automobilizma (u odnosu na prethodne „suhe“ sezone) bodrio je natjecatelje na jubilarnoj „10.Nagradi Dubrave“ .

bakljada

Tradicionalna bakljada nakon posljednje vožnje u Dubravi

 

paljo

Marko Palijan i Hrvoje Kostelac

AK Dubrava s Narodnim sveučilištem Dubrava kao suorganizatorom te uz tehničku podršku AK INA Delte Zagreb i ove je godine korektno odradio posao. Prigovori među vozačima odnosili su se uglavnom na kasno zatvaranje prometnice – nakon početka rada verifikacije. Zbog toga su oni koji su prvi došli u želji da se pravovremeno smjeste i pozicioniraju, kako su uostalom u Dubravi i navikli, na kraju opominjani od strane policije i sudaca da se sklone jer se promet još odvija na tom dijelu prometnice. Nadamo se da se radi o malom propustu koji će organizator već za slijedeću sezonu korigirati te opravdati svoj status jednog od najboljih organizatora autoslaloma u Hrvatskoj

Atmosferu je i na ovom natjecanju u poziciji voditelja „dizao“ neumorni Marko Palijan “Croatian Crusher” koji je nakon službenog dijela natjecanja, povratka vozača  i tradicionalne „bakljade“, za publiku upriličio mini drift show sa svojim Hachijem. U tome mu se pridružio i profesionalni stunt driver Hrvoje Kostelac na motoru.

hrc2

Brz i bez greške u sve tri bodovne vožnje – Hrvoje Belinić

 

 

Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj) je već u prvoj bodovnoj vožnji na stazi dugoj 1275 metara sa cvojim Renault Cliom 2.0 sport postavio prvo vrijeme te njime podigao letvicu previsoko za ostale konkurente – upisao je najbrže vrijeme bez srušenog ijednog čunja u sve četiri vožnje.

Pitali smo Hrvoja kako je zadovoljan kišnom Dubravom – Prezadovoljan sam svojim nastupom u Dubravi, a moram napomenuti da mi je posebno drago što mi je brat stao rame uz rame i što smo pridonijeli odličnom rezultatu kluba. Na pitanje da li je moglo i brže Hrvoje odgovara – Sigurno da je, gotovo uvijek može brže! Ipak, kiša je padala jako i bilo je dosta vode na stazi, a budući da sam i kontroliranom vožnjom ubrzavao nije bilo potrebe za dodatnim rizicima. O nastavku sezone u koji ulazi kao vodeći ali ga očekuju još četiri natjecanja kaže : Još je puno toga ispred nas i naravno da se neću predati. Realno, u suhim uvijetima prednost imaju manji i lakši automobili ali se nadam da ću ipak imati još koju priliku konkurenciji pokazati zube.

U zbroji dviju vožnji na  1.309 sek zaostatka uspio mu je u zadnjoj vožnji približiti brat Domagoj Belinić (AK Pula-Rovinj) u Renault 5 gtt, dok je glavni favorit ovog natjecanja Goran Laušin (SAK Samobor) sa premoćim Renault Cliom Sport zauzeo najnižu stepenicu pobjedničkog postolja u Dubravi sa zaostatkom od 2.516 sek za Hrvojem.

Očekivao sam plasman visoko u “generalci” ali ne tako visoko obzirom da je tu Goran Laušin kojega sam smatrao najizglednijim pobjednikom natjecanja. Ipak, kako je Laušin vozio u svakoj vožnji prije mene on mi je na neki način davao zadatke a ja sam na njih uspješno odgovarao te se plasirao neposredno iza brata što mi je najdraže od svega. Zahvalio bih ovim putem Željku Pavičiću na gumama koje su, iako stare šest godina, poslužile svrsi –rekao je nakom natjecanja Domagoj Belinić.

Domagoj Belinić

Iznenadio i samog sebe – Domagoj Belinić

 

Trećeplasirani Goran Laušin nam je prenio svoje dojmove: Utrka u Dubravi mi je bila super kao i uvijek. Problema sam imao sa viškom snage jer je na koši nisam mogao prenijeti na podlogu. U predstartu druge vožnje mi je motor od brisača otkazao poslušnost tako da sam vozio doslovno napamet, dok su u trećoj radili povremeno ali više ne nego da – a vožnja u takvim uvijetima nije baš neki doživljaj. Bez obzira na sve, Hrvoje je odvozio vrhunski pa čak i da mi je sve bilo idealno morao bi se jako namučiti da ga ulovim.

 

13483179_10206954902891377_4502941438339529676_o

3. u ukupnom poretku – Goran Laušin

 

Ovom pobjedom Hrvoje je pokazao da njemu i negovom Cliu ne smeta ni sunce ni kiša te je zapečatio svoju dominaciju na zagrebačkoj urbanoj stazi treću godinu za redom što do sada nikome nije uspjelo.

Mladen Đajić(AK Župa Dubrovačka) se u kišnim uvijetima sa zadnjim pogonom našao u najneugodnijoj poziciji u borbi za generalku te je na kraju zauzeo  šesto mjesto ukupnog poretka i drugo klase 7.  Nakon ovog natjecanja Đajić je “pao” na treće mjesto ukupnog poretka iza prvoplasiranog trenutno H. Belinića i drugog Laušina, ali do kraja prvenstva je još četiri natjecanja..

Đajić

Sigurnom vožnjom po kiši do 6. mjesta ukupnog poretka – Mladen Đajić

 

Među favoritima natjecanja nalazilo se i nekoliko vozača brdskih natjecanja, ali ovoga puta se „dečki s brda“ nisu domogli ni jedne od prvih deset pozicija ukupnog poretka.

bojler

Neuhvatljiv u serijskoj klasi bez obzira na “čunjarenje” – Marko Mirosavljević

U grupi I serijskih automobila nadmoćan je i dalje Marko Mirosavljević (AK Pula-Rovinj), Renault Clio Sport, dok je pravo iznenađenje priredio Zrinko Antonić (AKK Zanatlija) koji je sa svojim Citroenom C2 1.6 „pregazio“ mnoge iskusnije vozače te se popeo na visoko drugo mjesto serijske grupe. Treće mjesto je zauzeo Mladen Mihoci (AK Ina Delta) sa Renault Cliom 2.0.

Bila mi je to druga utrka u životu i nisam imao apsolutno nikakvih očekivanja. Već tri godine sanjam o tome da vozim Dubravu te sam se ove konačno odlučio – izvadio licencu i nastupio. Vozio sam na cestovnim gumama a rezultat koji sam postigao nisam mogao ni sanjati, jer su iza mene ostali vozači čijim sam se vožnjama uvijek divio kao npr. G. Antun Laušin. Nemam nikakvih ozbiljnih planova vozim isključivo za svoj gušt – rekao je Zrinko, a na pitanje da li se vidimo na idućem natjecanju u Generalskom Stolu odgovara – Naravno, sada je postalo zabavno!

ziz

Iznenađenje serijske klase i grupe – Zrinko Antonić

Prvo mjesto grupe II sprint automobila osvojio je pobjednik “generalke” Hrvoje Belinić, ispred drugoplasiranog Gorana Laušina, dok je treći u konkurenciji sprint automobila bio najbrži iz redova domaćina Ivan Srebačić (AK Dubrava) u Zastavi Yugo 1.6.

sreba

Adut domaćina nije razočarao – Ivan Srebačić

 

Usprkos skliskoj podlozi, osim bliskog susreta Kreše Merlića (AKK Zanatlija) i njegovog Cinquecenta sa rubnjakom, nije bilo većih izlijetanja, te su od natjecanja odustala tek četiri vozača. Kvar (Nenadovo trganje) na mjenjaču njihovog Autobianchija imali su Nenad i Iva Damarija te su ostatak natjecanja odvozili  samo u brzini u kojoj je mjenjač ostao – četvrtoj.

Neno

Nevjerojatno brz u jednoj brzini – Nenad Damarija

Pobjedu u konkurenciji juniora (ali i plasman na visoko 9. mjesto ukupnog poretka) upisao je Antonio Hernaut (AKK Zanatlija) Zastava Yugo 1.6. Drugi je bio Tomislav Jeffrey Jemrić (AK AD Astra) Škoda Fabia 1.4 te treći Dadian Babić (AKK Zanatlija) Citroen C2 1.6.

Najbrža od osam vozačica bila je Iva Damarija (AK Pula-Rovinj), Autobianchi A112  1.1 ispred Mirele Stern (AMK Dugo Selo) Fiat Cinquecento 1.2 i Sandre Martić (AMK Dugo Selo) Ford Fiesta 1.6.

Muc

Druga u poretku vozačica – Mirela Stern Muc

 

Mirela Stern (AMK Dugo Selo) – Nisam došla na Dubravu sa velikim očekivanjima i zadovoljna sam postignutim rezultatom. U posljednje vrijeme sam promjenila nekoliko automobila, ali Cinque se pokazao kao najbrži tako da mi je on za sada favorit. Chimba i ja smo promjenili nekoliko setup-ova  guma dok nismo pronašli najbolju kombinaciju za kišu. U želji za boljim rezultatom malo sam pretjerala u zadnjoj vožnji pa sam se izvrtila na stazi, srećom bez večih posljedica a prve dvije vožnje bile su dovoljne za dobar rezultat. Cilj je naravno borba za prvo mjesto u poretku vozačica iako sam svjesna da je Iva kombinacija godina iskustva i dobrog automobila ali bez upornosti nema rezultata pa idemo trku po trku..
U ukupnom poretku klubova slavili su vozači AK Pula-Rovinj ispred drugoplasiranih SAK Samobor te trećih AKK Zanatlija.

13443313_10206953176968230_3076740902017415027_o

 

FOTOGRAFIJE: Aleksandra Jurdana