Sezona Prvenstva Hrvatske u disciplini autoslalom otvorena je na najbolji mogući način – natjecanjem koje je za prošlu godinu ponijelo titulu najbolje organiziranog. Organizator natjecanja – SAK Moslavina , uz tehničku podršku AK Ina Delte, pobrinuo se da “KUP MOSLAVINE 2017.” preraste u međunarodno CEZ natjecanje te na taj način u “Lijepu Našu” privukao malu ali atraktivnu skupinu automobila iz Mađarske i Austrije. Dovesti natjecanje na tu razinu izgleda puno jednostavnije nego što to ustvari je, a o tome svjedoči i činjenica da su organizatori sa tim dijelom pregovora započeli još sredinom srpnja prošle godine. Na samoj realizaciji natjecanja u subotu i nedjelju radilo je čak 280 ljudi dok je, prema podacima policije, natjecanje pratilo više od četiri tisuće gledatelja što je petina stanovništva Kutine.

Dio publike u parku vozača..

UKUPNI POREDAK PRVENSTVA HRVATSKE

Mi smo kao organizatori izuzetno zadovoljni. Prvenstveno zato što smo uspjeli privući toliko publike da i vozačima bude zanimljivije voziti, jer da nema vozača ni za nama organizatorima ne bi bilo potrebe. Nadalje, naš cilj je osvijestiti vozače o tome da je dozvoljeno voziti brzo, ali unutar za to pripremljenih uvjeta. Mislim da smo i ove godine pokazali da se može napraviti event o kojem će se pričati i da smo podigli ljestvicu standarda. I na kraju zahvaljujemo svima koji su došli u Moslavinu povodom naš utrke i veselimo se ponovnom druženju, ne nužno na slalomu jer nam je kronometar “zapeo za oko” – rekla nam je nakon natjecanja ljepša polovica organizatorskog para Nevena Skočić koja je za kraj još izrazila želju da im se sudionici natjecanja jave sa dojmovima – ne samo pohvalama već i kritikama ukoliko ih imaju.

Foto:Siniša Pšeničnik

Trkalište u samom centru Kutine i ove je godine postavljeno na iznimno skliskom gradskom asfaltu u kombinaciji s tehnički vrlo zahtjevnom i ,u odnosu na prošlu sezonu, prilično ubrzanom stazom te je za vozače predstavljalo pravi izazov. Kiša koja je u jutro padala „pokvarila“ je početak dana , no srećom nije dugo potrajalo te je već nakon treninga staza osušena, a osmjesi su se vratili na lica vozača i organizatora.
U drugoj bodovnoj vožnji dogodila su se nažalost dva teža izlijetanja sa staze. Oba su prošla bez posljedica za vozače, ali je u jednom nažalost ozlijeđen gledatelj koji je pravovremenom reakcijom medicinske službe prevezen u Sisačku bolnicu. Još nam nisu dostupne detaljne informacije o težini ozljeda pa ovim putem u ime organizatora i svih sudionika natjecanja želimo gospodinu brz oporavak.

Ostaci Seicenta Kreše i Daria Merlića (AKK Zanatlija)/foto:Andrea Rastowsky  Dario Merlić kaže da se osjeća dobro, malo ga boli vrat ali biti će dobro..  “Ja sam kriv došao sam malo brže i išao sam šaltat’ treću usred zavoja i kad sam pustio gas otiš’o mi je zadnji kraj i nisam ga mogao vratit'” prokomentirao je Dario ukratko svoje izlijetanje sa staze te dodao kako će do Dubrave auto biti spreman uz napomenu da tata sada ugrađuje roll bar.

Domagoj Belinić (AK Pula-Rovinj) i njegova „Petka“ (Renault 5gtt) započeli su ovu sezonu jednako kako su završili prethodnu. Brzim i točnim vožnjama slavio je u sva tri bodovna „laufa“ te na kraju u zbroju dvije bolje vožnje sa čak 4.313 sekundi prednosti nad Mađarom Martinom Bognarom (HEGCSI KFT) u VW Golfu. Treće mjesto međunarodne CEZ „generalke“ pripalo je Nenadu Damariji u Autobianchiju A112. Domagoj i Nenad su se time plasirali na prve dvije pozicije u ukupnom poretku Prvenstva Hrvatske, dok se za apsolutnu klupsku dominaciju pobrinuo još jedan član AK Pula-Rovinj – aktualni državni prvak Hrvoje Belinić koji je nastupio sa bratovim Renault Cliom RS.

Domagoj Belinić – Staza je u odnosu na prošlogodišnju ubrzana i kao takva je više odgovarala meni i mojem automobilu. Rezultatu je vjerojatno pridonijela i promjena smjese guma jer sam prošle godine vodio borbe sa trakcijom. Nadao sam se plasmanu među prva tri na CEZ natjecanju ali ne baš i pobjedi tako da je ispalo zapravo iznad svih očekivanja. Sve u svemu jako sam zadovoljan svojim nastupom kao i nastupom svih svojih klupskih kolega.

U grupi I serijskih automobila slavio je Dario Mučnjak (SAK Samobor), Citroen AX ispred raspoloženog Matije Žiljaka (AK Zagorje) , Renault Clio, na drugom te Marka Mirosavljevića (AK Pula-Rovinj), Renault Clio RS, na trećem mjestu.

Matija Žiljak – Staza je super- kombinacija brzih i sporih sektora odlična,ali zbog oštrih rinzola jako opasna pa greške nisu bile poželjne. Sa Markom sam imao borbu cijelu utrku,na kraju sam ja bio brži samo zbog njegovih pogrešaka.. u nastavku sezone očekujem dobru borbu svaku utrku bez obzira tko pobjedi,i naravno želja mi je da svaku utrku završim..

Postolje grupe II sprint automobila popunili su opet članovi AK Pula-Rovinj. Na najvišu stepenicu popeo se Nenad Damarija, dok su drugu i treću zauzeli Hrvoje Belinić i Iva Damarija.

Hrvoje Belinić – Vozio sam sa bratovim autom i nisam se nadao ovako visokom plasmanu. Kada sam vidio da ne stižem sa pripremom svojeg automobila gotovo sam odustao od nastupa, ali sam se ipak prijavio zahvaljujući upornosti brata i klupskih kolega. Nadao sam se barem približiti konkurenciji a na kraju je ispalo super a največi pritisak (kojem se nisam nadao) mi je stigao od strane klupske kolegice Ive.

Najbrži junior bio je Antonio Hernaut(AKK Zanatlija)Opel Corsa, ispred Tomislava J. Jemrića (AK AD Astra)Škoda Fabia 1.9 TDI na drugom i Alena Mađera (AK Dubrava) VW Polo Gti na trećem mjestu. Na natjecanju je nastupilo čak osam vozačica a najbrža je bila je Iva Damarija, Autobianchi A112. Na drugo mjesto plasirala se Dalila Delimehić (AKK Zanatlija) Fiat Cinquecento, a na treće Mirela Stern (AK Dugo Selo) Fiat Cinquecento.

Najbrže vozačice

U poretku klubova slavili su aktualni prvaci AK Pula-Rovinj ispred SAK Samobora te prošlogodišnjih pobjednika u Kutini AKK Zanatlije.

Organizatorski par – Nevena i Vlado Skočić

Martin Bognar (HEGCSI KFT)