Dino Butorac

Sjajni rezultati – Dino Butorac


Porečkim rallyjem, ujedno i posljednjim automobilističkim natjecanjem za prvenstvo Hrvatske završila je natjecateljska sezona, koja je za vozače AK Opatija motorsport bila najuspješnija do sad. Petnaestak aktivnih vozača i suvozača ostvarili su odlične rezultate kako na domaćem tako i u međunarodnom prvenstvu. Nastupali su u gotovo svim granama automobilizma: od kartinga, kronometar utrka, autoslaloma, brdskih utrka dok je najveći dio vozača nastupao u kraljevskoj disciplini automobilizma – rallyju te su na tom području ujedno ostvarili i najzapaženije rezultate. Od osam rallyja koliko ih je ove godine bilo u kalendaru za prvenstvo Hrvatske, vozači Opatija motorsporta su na čak četiri natjecanja osvojili prvo mjesto među klubovima i to na Rally Saturnus, Rally Novi Vinodolski, Croatia rally i Rally Opatija pa je treće mjesto na porečkom rallyju ipak bilo dovoljno za osvajanje titule prvaka Hrvatske u poretku klubova. Najzaslužniji za ovaj rezultat su svakako vozači: Davor Mihelić i Mateo Butorac (Citroen C2R2), Viliam Prodan i Zdravko Draženović (Citroen C2R2 Max), Tomas Hrvatin, Damir Kuzmić i Petra Hrvatin (Renault Clio RS i Citroen C2R2), Dino Butorac (Škoda Fabia S2000), Marinko Stanić i Jelena Stanić (Honda Civic Type R) te Paulo Petretić i Damir Surina (VW Polo).
Vrlo uspješni – posada Mihelić-Butorac

Vrlo uspješni – posada Mihelić-Butorac


Žestoka borba
Najveća borba vodila se u klasi 3, gdje se nije znao pobjednik sve do cilja zadnjeg rallyja pa je pobjeda bila još slađa. Trećim mjestom na porečkom rallyju Davor Mihelić i Mateo Butorac tako su osigurali titulu prvaka Međunarodnog regionalnog prvenstva Hrvatske u klasi 3.
– Sezona nam je počela prilično loše. Na prvom rallyju u Kumrovcu zbog kvara na vozilu izgubili smo dragocjene bodove, a nakon toga morali smo propustiti i beogradski rally nakon čega nam je konkurencija prilično odmakla s bodovima. Na idućih pet natjecanja ipak smo bili nešto uspješniji te na posljednjem porečkom rallyju dolazimo sa tek pet bodova zaostatka iza vodećeg. Borba sa sekundama trajala je sve do zadnjeg kilometra rallyja što je dodatno zasladilo našu pobjedu. Pred nama su četiri mjeseca priprema te se nadamo da se iduće godine ponovno vidimo na istom mjestu, kazao nam je Davor Mihelić.
Najbolji no ikad - posada Prodan-Draženović

Najbolji no ikad – posada Prodan-Draženović


Ove sezone dvije su se posade iz AK Opatija motorsporta uputile na europsku avanturu zvanu Mitropa rally cup, natjecanje s tradicijom dugom gotovo pola stoljeća koja se nekada vozila čak i u našoj Opatiji. Ove godine kup se sastojao od osam natjecanja, po dva u Austriji, Sloveniji, Italiji i Njemačkoj. Sezonu su započeli bez previše očekivanja i svjesni jake konkurencije. Međutim već nakon prva dva rallyja pokazali su da itekako mogu parirati ponajboljim vozačima Europe. Na koncu su to i dokazali te su Viliam Prodan i njegov suvozač Zdravko Draženović u Citroenu C2R2Max osvojili prvo mjesto u Mitropa rally Challenge kupu.
– Sezona je za nas bila i više nego uspješna i ponosni smo što po prvi puta uz pobjednika Mitropa kupa stoji hrvatska zastava. Takav rezultat zaista nismo očekivali prije sezone i svakako nam daje poticaj i motiv za daljnje nastupe izvan Lijepe naše. Za iduću sezonu planovi već postoje no obzirom da nismo još sve definirali prerano je pričati o tome. Svakako, i dalje ostajemo u Europi, izjavio je Viliam Prodan. Osim toga, Viliam Prodan ove je godine nastupao i u prvenstvu Slovenije te sezonu okončao na drugom mjestu divizije II, iza trostrukog prvaka Slovenije Aleksa Humara.
U potrazi za suvozačem – Tomas Hrvatin

U potrazi za suvozačem – Tomas Hrvatin


Veliki izazov
Posada Tomas Hrvatin i Damir Kuzmić osvojili su četvrto mjesto među automobilima na dva pogona i osmo mjesto u ukupnom poretku Mitropa kupa.
– Ove utrke bile su veliki izazov za nas kojeg smo uspješno svladali i penjali se na postolja u Austriji i Italiji, uz samo jedno odustajanje. U potpuno novim uvjetima za nas – snijeg, blato, kiša i magla koji su nas pratili na pojedinim rallyjima jako smo napredovali i smatramo da smo postigli veliki uspjeh za prvu sezonu izvan Hrvatske. Nakon toga povratak u Hrvatsku, na Croatia rally, sa novim automobilom Citroen C2 u kojem smo se dosta dobro snašli i postizali dobra vremena, ali nažalost nakon kvara na autu morali smo odustati. Nakon Croatie Damir i ja smo se odlučili razići te je nakon tri godine došao kraj našoj suradnji, rezimirao je Tomas Hrvatin. Na opatijskom i porečkom rallyju na suvozačevo mjesto sjela je njegova supruga Petra Perčić-Hrvatin i odlično se snašla te su svojim rezultatima pomogli kolegama u osvajanju naslova klupskog naslova prvaka.
Edi Kuharić (Zastava Yugo) je u kronometar utrkama za Prvenstvo Hrvatske osvojio treće mjesto u poretku juniora, dok je 12-godišnji Leo Mladenić ove sezone je nastupao kao debitant u klasi KF3 (125 ccm) te zbog brojnih kvarova osvojio 6. mjesto u klasi. Za sezonu 2014. priprema se novi, konkurentniji karting i već za mjesec dana započinje s pripremama i treninzima te nastavlja u istoj klasi.
U klubu se ne miruje već su započele pripreme za iduću sezonu, a da od njih možemo puno očekivati dokazali su tijekom ove godine, što rezultatima što organizacijom.