U Buzetu je navijače bodrilo 15 tisuća ljudi

U Buzetu je vozače bodrilo 15 tisuća ljudi

– Ovo će biti dobra noć, predosjećam, orili su se Severinini stihovi iz zvučnika i grla brojnih okupljenih navijača na legendarnom zavoju Komušćica. Pjesma, ples, smijeh, navijanje, iće i piće. Pa sve ispočetka. Najslavniji zavoj bio je krcat od ranog jutra, a ekipa okupljena ispod golemog transparenta Buzet, “institucija” Komuščice, imala je i svog neumornog voditelja koji je neprestano održavao navijačku atmosferu na visokoj razini. Svaki prolazak pomno se promatrao, svaki atraktivniji navijanjem pratio, poput drifta Marina Ivančića, dok su vozači od kojih se očekivao generalni uspjeh bodreni i pljeskom.

U Buzetu je navijače bodrilo 15 tisuća ljudi

Najglasniji - ekipa s Komušćice

– Obzirom da su bakljade zakonom zabranjene, željeli smo biti sigurni da ćemo neometano uspjeti u svom naumu, pa sam se prije nekoliko mjeseci pismom obratio pokrovitelju, hrvatskom predsjedniku Ivi Josipoviću, u kojem sam mu pojasnio da proslava uspjeha vozača na Komušćici bez bakljade nije prava proslava, kazao nam je jedan od organizatora oktanske fešte na Komušćici Saša Vujović. – Već sam i zaboravio na pismo, kada me kontaktirao načelnik Denis Merlić i rekao da će se bakljada i službeno održati. Upravo tada smo odlučili napraviti istinski spektakl, kazao je Vujović.

Poklonili mu se kao kralju - doček Faggiolija u Komušćici

A razloga za slavlje navijači su itekako imali, i to trostrukog. Prvenstveno zbog tridesetog jubileja slavne utrke, rekorda staze kojeg je postigao vanzemaljac Faggioli te zbog oproštajnog tridesetog nastupa Maria Delmora.

Rekorder je bio oduševljen ovakvom proslavom

Rekorder je bio oduševljen ovakvom proslavom

Po povratku s druge vožnje najprije je u vatri i dimu zaustavljen Simone Faggioli, a novom su se kralju buzetske utrke doslovce poklonili najaktivniji navijači, a potom ga izvukli iz bolida i podigli u zrak. Talijanski as nije navikao na ovakvo slavlje, bio je vidno uzbuđen i ponosan što je završio sezonu na najbolji mogući način. A onda je stigao i taj trenutak. U sponzorskom kabrioletu, sjedeći na naslonima stražnjih sjedala u društvu direktora utrke Branka Bašića, publiku je pozdravljao Mario Delmoro, po trideseti i posljednji put.

Emocijama obuzetog Delmora okružili su navijači

Dakako, odmah je izvađen iz automobila te uz veliku bakljadu bacan u zrak. Mario je dočekan kao vatreni 98., kao Ivanišević s Wibledona, kao Janica. I koliko god očekivao pozdrave publike, Delmoro čak niti kroz svoje kultne Raybanke nije mogao sakriti suze, emocije u kojima su se miješali tuga, ponos i radost. Tada je ušao u automobil, još jednom pozdravio publiku, naklonio im se i spustio se – u legendu, a za njim i mitski Ritmo kojeg je u box odvezla njegova Hajdi.

S publikom je slavio i mladi buzetski as - Viliam prodan

Bila je to sjajna nedjelja, istinski praznik automobilizma i s ponosom možemo reći da mi, mala zemlja u kojoj se autosport neopravdano medijski i sponzorski izostavlja, možemo napraviti spektakl ravan finalu lige prvaka, kojeg će u svojem životu pamtiti i velikani svjetskog glasa. Bravo Buzećani!

Dostojno proslavljen veliki jubilej

 

Dogodine na brdske staze stiže Marin Čolak

Na Komušćici smo sreli i jednog od najboljih hrvatskih automobilista u novijoj povijesti, Zagrepčanina Marina Čolaka koji nam je kroz razgovor otkrio kako se svakako dogodine planira vratiti u hrvatski automobilizam, te da će se okušati na brdskim stazama. On će Kraincu, Dimitrijeviću i ostalim brdašima parirati u svom kupskom Seat Leonu WTCC.

 

U Buzet stigli i potencijalni investitori

Goste su stazom u snažnim automobilima provezli Zizi i Rafaj

– Obožavam sve adrenalinske sportove ali ovako nešto uistinu nisam očekivala. Dobro poznajem Hrvatsku mada u Buzetu, a pogotovo ne na automobilističkim utrkama nisam bila. Atmosfera je sjajna i jedva čekam provozati se po stazi u pravom trkaćem automobilu, uzbuđeno nam je ispričala Yulia Kuhkalskaya, Ruskinja koja se već tri godine sa svojom tvrtkom “Legenda” kreće stazama hrvatskog bussinesa tako da je i jezik jako dobro svladala. U njenoj pratnji, ili ona u njihovoj – svejedno, su se nalazili Mile Rudan, kanadski poduzetnik podrijetlom s Korduna, inače vlasnik hotela Pula u glavnom gradu Istre te Holdaya u Zagrebu kao i Zrinko Grgurek, član najvišeg tijela FIA-e, “desna ruka” Jeana Todta, čelnika najznačajnije globalne automobilističke udruge, između ostalog i glavni promotor izgradnje piste – na kojoj će se vjerojatno voziti i utrke Formule1 – u općini Bistra smještenoj u sjeverozapadnoj okolici glavnog hrvatskog grada.  S obzirom da je najpoznatiji arhitekt za staze Formule 1 Hermann Tilke već projektirao stazu u Bistri, ne treba biti pretjerano bistar da bi se shvatilo kako je Gregurek dovođenjem potencijalnih rusko-kanadsko-hrvatskih investitora u Buzet želio pokazati najmanje dvije stvari. Ponajprije omogućiti im dobar automobilistički provod jer Buzet je u Hrvatskoj sinonim za najuspješniju i najposjećeniju domaću utrku te im poručiti da je u Hrvatskoj zanimanje za automobilizam golemo. I dakako, pokušati im pokazati kakvu atmosferu, ne možda sutra ali svakako negdje iza 2014. godine za kada se planira dovršiti izgradnja staze, želi na automobilističkim natjecanjima u Bistri. VIP ekipa nije sjela u neki od natjecateljskih automobila, jer to uostalom baš i ne podržavaju pravila HAKS-a, ali atraktivni zeleni Ford Focus RS, inače vlasništvo jednog od najuspješnijih mladih hrvatskih automobilista, Riječanina Siniše Krainca snažan 305 KS za čijim se upravljačem nalazio riječki automobilistički as Darko Rafaj, bio je sasvim dostojna zamjena. Edi PRODAN (Novi list)

 

IZ DRUGIH MEDIJA: Izlijetanja vozača glavna vijest

Moramo se osvrnuti na izvještavanje pojedinih kolega. Prije svega, čast izuzetcima, no nekim medijima glavna vijest u kratkom prilogu bila je izlijetanje slovenskog vozača u Yugu, dok svim ostalim zaljubljenicima u ovaj sport ona gotovo da nije ni bila vrijedna spomena, naročito pored ovakve atmosfere, velikog natjecateljskog uspjeha i besprijekorne organizacije. Poštovani kolege novinari, tek toliko da znate, izlijetanja na brdskim i ostalim automobilističkim natjecanjima su sastavni dio, baš kao i kad jedan nogometaš napravi na drugome grubi prekršaj. Jeli i njegov pad, bio on ozlijeđen ili ne, važniji od rezultata utakmice i eventualno hattricka gola. Buzet je imao svoj hattrick, no njega nisu napravili vozači razbijenih automobila. Oni jednostavno nisu imali sreće. (K. T.)