30. Buzetski dani 2011.

Cilj mu je novi rekord staze - europski prvak Simone Faggioli

Talijanski automobilist Simone Faggioli u prestižnom prototipu “Osella FA30” ostvario je na drugom treningu posljednje ovosezonske brdske utrke Prvenstva Europe u Buzetu samo 178 tisućinki slabije vrijeme od osam godina starog apsolutnog rekorda staze Most – Peničići. Faggioli je vozio 2:18,841 minut stazu dugu 5.001 metar prosjekom 129,670 km/sat. Bio je daleko brži od konkurencije pa je drugo vrijeme dana slabije 4:555 sekundi ostvario češki as Otakar Kramsky u formuli “Reynard K-11”, dok je neznatno slabiji unutar iste sekunde bio Luksemburžanin Guy Demuth  u prototipu “Osella FA30”.

30. Buzetski dani 2011.

Lov na dijamantnu kacigu - Niko Pulić

Na jubilarnim „30. Buzetskim danima 2011.“ U organizaciji Auto moto kluba Buzet sudjeluje 155 vozača i vozačica iz 11 europskih zemalja, a uz europsko boduje se još sedam drugih prvenstava. Najbolji hrvatski sudionik treninga bio je Dubrovčanin Niko Pulić ( AK Dubrovnik racing) u formuli “Coloni Nissan”  vozeći u drugom treningu 2:32,066 minuta što je bilo ukupno 11. vrijeme. Neznatno slabiji (2:33,487) bio je mladi riječki automobilist Dino Butorac (AK Matulji racing) u Formuli Renault 2000 ukupnim 13. vremenom treninga.

30. Buzetski dani 2011.

Jedan od domaćina - Viliam Prodan

U turističkoj kategoriji među hrvatskim vozačima očekivano najuspješniji je bio Siniša Krainc (AK Klek Ogulin)  vozeći Ford Escort RS Cosworth 2:45,308 što je bilo 19. ukupno vrijeme, ali i drugo u kategoriji turističkih automobila iza Slovenca Milana Bubniča (Lancia Delta HF Integrale).

Tijekom treninga bilo je više odustajanja što ubog lakših izlijetanja ili tehničkih kvarova, a ukoliko vrijeme u nedjelju  bude suho i sunčano moguć je novi rekord staze. Uz stazu se već na subotnjem treningu skupilo više tisuća ljubitelja automobilizma koji imaju bogat trodnevni sportsko-zabavni program u Buzetu, gradu automobilizma koji dostojno obilježava najznačajniji hrvatski automobilistički događaj i jubilej.

Nedjeljni program počinje prvom vožnjom u 9 sati, a druga je na rasporedu u 13,30 sati.

Rezultati treninga: 1. Faggioli (Italija, Osella FA30) 2:15,516 minuta, 2. Kramsky (Češka, Reynard K 11) +4,555 sekundi, 3. Demuth (Luxemburg, Osella FA30) +4,731, 4. Zerla (Osella FA30) +9,126, 5. Bormolini (oba Italija, Reynard K02) +10,438, 6. Smrdelj (Slovenija, Lola F3000) +10,633, 7. Janik (Češka, Lola B02/50) +11,816, 8. Stankovič (Slovenija, Reynard F 3000 KL01) +12,770, 9. Rollinger (Luxemburg, Lola B02/50) +13,034, 10. Szasz (Mađarska, Reynard F3000 KL01) +13,227, 11. Pulić (Hrvatska, Nissan Coloni) +16,550,…13. Butorac (Hrvatska, F Renault 2000) +17,971, …19. Krainc (Hrvatska, Ford Escort RS Cosworth) + 29,792.