Pobjedom do krune sezone - Juraj Šebalj i Toni Klinc (Mia ŽUDIĆ)

Pobjedom do krune sezone – Juraj Šebalj i Toni Klinc (Mia ŽUDIĆ)


Zagrebačka posada Juraj Šebalj-Toni Klinc trijumfom na “14. AutoWill Rallyju Poreč 2013”, što im je bila četvrta pobjeda na ovom natjecanju,osvojili su osmi naslov prvaka Hrvatske u najzahtjevnijoj domaćoj automobilističkoj disciplini. Na završnom
natjecanju ovogodišnje rally i cjelokupne sezone u organizaciji Autokluba Skok racing iz Brtonigle nastupilo je
39 posada iz Hrvatske, Slovenije, Mađarske i Austrije, a poslije napornih 350 km itinerara istarskim poluotokom i
11 teških i zahtjevnih brzinskih ispita u dva dana ukupne duljine 89,78 km, do cilja na porečkoj Žatiki stigle su
samo 23 posade.

Prvu večer u Taru i Poreču vožena su tri brzinca, a svaki je najboljim vremenom dobio po jedan
od favorita, no ne i najveći. Prvo najbolje vrijeme u Tarskoj vali pripalo je domaćinu Danielu Šaškinu (AK D.T.
Poreč) koji je uz Damira Brunera vozio Mitsubishi Lancer EVO X. Slijede potom najbolje vožnje Slovenca Roka Turka
(Peugeot 208 R2) i Mađara Janosa Szilagyija (Honda Civic Type R3).

S tri druga vremena već od drugog brzinca na čelo ljestvice najboljih zasjeda najveći favorit Juraj Šebalj i ne ispušta vodeću poziciju sve do cilja. Uspješno čuva vodstvo ostvarivši u drugom dijelu rallyja četiri najbolja brzinska ispita. Četiri je prepustio Roku Turku, dva je dobio Šaškin, a jedan Nikola Dobrila (D.T. Poreč).

Kobni Žonti
Na porečkom rallyju trebala je pasti odluka o novim prvacima Hrvatske u direktnom srazu Šebalja i Šaškina. No, Šaškin nije imao sreće. Već na drugom BI tehnički kvar “baca” ga na 23. mjesto, ipak zadržavši drugu ukupnu poziciju. Jutro se pokazalo boljim, ali nakratko, jer je poslije najboljeg vremena na BI Žonti već na sljedećem izletio sa staze i tako ostao izvan igre
za naslov državnog prvaka. To je dalo šansu još jednom istarskom asu Viliamu Prodanu da se probije među vodeću
trojku. No, ni njegova slava nije dugo trajala, pa je odustao u Žontima zbog pucanja nosača motora njegova
Peugeota 208 R2. Isti je brzinac bio koban i za Pazinjana Nikolu Dobrilu koji je zbog kasnog kočenja završio
izvan staze.

Sve to otvorilo je nove mogućnosti vodećima za očuvanje pozicija, ali i brojnim rješenjima ukupnog
poretka sezone u većini klasa. Za još jednu posadu Žonti nisu bili sretni. Braća Tomislav i Hrvoje Šepić (AK
Rijeka) gotovo pred ciljem izletjeli su svojim Peugeotom 306 nakon čega je Tomislav prvo hospitaliziran u
buzetskom Domu zdravlja, a potom i na Hitnom traktu KBC-a Rijeka. Žalio se na bolove u leđima, no nakon
višesatnih pregleda pušten je na kućnu njegu.

Jurnjava u pobjedu

Šebalj je uspješno jurio k novoj, četvrtoj pobjedi u Poreču i na cilju slavio osvajanje osmog naslova prvaka Hrvatske zajedno s vjernim suvozačem Tinijem Klincom. Rok Turk s Enejom Ložnarom stigao je do drugog mjesta sa skromnim zaostatkom svega nepune minute iza pobjednika, a znatno slabijim autom od uobičajenog kojim nastupa, s obzirom da je Mitsubishi zamijenio Hondom.
Izuzetno zadovoljan trećim mjestom generalke bio je Mađar Janos Szilagyi koji nastupa za zagrebački AK Delta
Sport.

Po okončanju porečkog rallyja zanimljiv je bio i rasplet u pojedinim klasama za ovogodišnje Prvenstvo
Hrvatske. Tako je uz posadu Šebalj-Klinc (AK Sveta Nedjelja) prvake klase 1, u klasi 2 naslov pripao braći
Tomislavu i Hrvoju Šepiću (AK Rijeka), Davoru Miheliću i Mateu Butorcu (AK Opatija Motorsport) u klasi 3, te
Marinu Ivančiću i Marku Matijašiću (Buzet autosport) u klasi 5. Jedini su u naslov i prije porečkog nastupa u
klasi 4 osvojili Marsel Katić i Denis Rubinić (AK Zrinski). Novi ekipni prvaci Hrvatske su članovi Autokluba
Opatija Motorsport.